Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneisuushäiriö

Vierailija
22.01.2020 |

Kaipailisin tietoa millaisia oireita teillä on ollut jotka sairastettu ahdistuneisuushäiriötä? Miten kuvailisitte teidän oloa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin sanomisiani ja tekemisiäni jälkeenpäin päiväkausia. Morkkaan itseäni, miten huonosti sanoin jonkun asian, miten tökerösti toimin. Kelaan ja kelaan tilanteita ihmisten kanssa. Se on pakonomaista, en saa ajatusta katkeamaan. Alan jännittää tulevia kohtaamisia ihmisten kanssa, koska koen mokanneeni aikaisemmin. Alan kuvitella kauhukuvia, miten kaikki menee pieleen ja pilaan kaiken. Yleensäkin pelkään pilaavani kaiken, saavani aikaan jonkun katastrofin suunnilleen. Yleistunne usein on, että "jotain pahaa tapahtuu pian".

Vierailija
2/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ns. fyysisiä oireita, jotka ovat läsnä lähes päivittäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla kokoaikainen paino rintakehällä ja raskas hengittää. Jatkuva huoli ja oireiden tarkkailu.

Vierailija
4/7 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistää sydämen seutuvilta toisinaan. Hermostunut olo, vaikea keskittyä mihinkään. Lääkityksellä jo vuosia

Vierailija
5/7 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ilman mitään järkevää syytä, saati sitten kun on hyvä syy esim. työhaastattelu. Niskat on jumissa, maha usein kuralla ja pissattaakin tavallista useammin.

Vierailija
6/7 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kun oikein ahdistaa käyn sellaiset 15 x päivässä kakalla vaikka en juuri mitään söisi. Toki ei tuota kakaksi voi sanoa kun tulee aivan laavana ulos. Itken, en pysty nukkumaan, ajatus laukkaa tuhatta ja sataa, en pysty poistumaan kotoa.

Vierailija
7/7 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuvasti tuntuu kun ei sais happea ja sitten iskee paniikki. Syvään hengittämällä helpottaa. Onko muilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan