Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit olla ammatiltasi mikä vain, ja olisit siinä ihan huippu, mikä olisit?

Vierailija
22.01.2020 |

Minä olisin kirjailija, joka saisi Suomen toisen Nobelin kirjallisuuspalkinnon. Vaihtoehtoisesti olisin palkittu valokuvaaja, joka reissaisi ympäri maailmaa kuvaamassa luontoa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä. Tai lääkäri.

Oon perusduunari.

Vierailija
22/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksija, olympiavoittaja 10000m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinmoinen konsultti, kenelle maksetaan posketon summa korvaukseksi siitä, että häneltä voidaan varmistaa esim. verotukseen liittyviä kiemuroita koska vain ja vastaus pitää tulla n. 1 h sisään. Näitä kysymyksiä tulee parin kkn välein. Eräs Liiketalouden opettaja aikoinaan kertoi, että hänen kurssikaveri on tuollaisissa hommissa. Käytännössä tyyppi voi huidella missä päin maailmaa vain, kunhan on puhelin- ja nettiyhteden päässä. Aikaa ja rahaa riittää.

Vierailija
24/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ja nuoruuden haaveammattini oli näyttelijä, sitä mielelläni olisinkin. Myös kirjailijana olisin mielelläni tässä mielikuvitusleikissä :)

Vierailija
25/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuojeluun erikoistunut juristi.

Vierailija
26/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuorovaikutuskonsultti, jota haluttaisiin joka paikkaan puhumaan ja jonka kirjoja ostettaisiin miljoonia.

Vierailija
27/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaaja. Olen sitä ammatiltani nytkin, mutta aina on lisää opittavaa ja parannettavaa.

Vierailija
28/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppä, puuseppä, tms.

Vierailija
29/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa filosofi eli kirjoittaisin kirjoja, artikkeleita ja kolumneja, antaisin haastatteluja ajatuksistani, pitäisin luentoja ja puheita erilaisissa tapahtumissa, osallistuisin keskusteluun, pörräisin niin seurapiireissä kuin tiedeyhteisössäkin ja viettäisin mielenkiintoista elämää.

Tai sitten olisin esim. Italian Voguen päätoimittaja tai vapaa kirjailija joka voisi asua milloin missäkin.

Joka tapauksessa unelma(elämän)työssäni yhdistyisi luovuus, hulluus, mietiskely, keskustelu, yksinolo ja hiljaisuus, tapahtumat ja sosiaalisuus, puheiden pitäminen ja lausuntojen antaminen, kauneus...

Vierailija
30/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgi, onkologi. Harmi kun olen tyhmä.

Vierailija
31/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pianisti

Vierailija
32/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpätutkija

Vierailija
33/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilija. Mun työt revittäisiin käsistä, niistä maksettaisiin poskettomia summia ja saisin 99 % ylistäviä arvioita. Musta tehtäisiin juttuja laatulehtiin, eläisin jossain kartanossa ja maalaisin kartanon puutarhassa ja huvimajaan rakennetussa ateljeessa silloin kun inspiraatio iskee.

Vierailija
34/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija.

Pianisti (ihan omaksi iloksi).

Joku omassa yksinäisyydessään puurtava sivutoiminen tutkija.

Vierailija
35/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakooja 🕵️

Vierailija
36/36 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi