Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallu valpio tänään olet mitä syöt, miehen järkyttävät

Vierailija
22.01.2020 |

Juomingit alkaa heti aamusta ja ei oikein syö mitään. Miten hän on vielä hengissä. Yleensä en katso tätä ohjelmaa mutta nyt teen poikkeuksen.

Kommentit (225)

Vierailija
1/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt täytää katsoa. Mainoksessa jo oli melkein koko viikon syömiset pöytä pelkkiä alkoholijuomia, joitain eineksiä ja pikaruokaa vähän seassa.

Vierailija
2/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole lvain äppää..en ottaisi ihan kaikkea todesta mitä Wallu tai Jaajo päästävät suustansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies väittää ettei ole alkoholisti :D

Vierailija
4/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen päivän sokerimäärä av-mammalle.

Vierailija
5/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavallinen päivän sokerimäärä av-mammalle.

Sähän parhaiten AV-mammana tiedät, minkä verran sokeria syöt.

Vierailija
6/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten normaali miehen ruokavalio, paitsi että siiderin tilalla on keskikalja.

Vierailija
7/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken te lampaat uskotte? Ei todellakaan kukaan pysy hengissä noin vähällä syömisellä.

Vierailija
8/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tietää av-mammojen sokerit, sen näkee ihan tuolla ulkona .  Päivässä vetävät Walpion viikon annoksen

Vierailija
9/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit syö vähän. Kaloreita hengissä säilymiseen saa alkoholista.

Vierailija
10/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken te lampaat uskotte? Ei todellakaan kukaan pysy hengissä noin vähällä syömisellä.

Olin jossain vaiheessa eorn jälkeen itse aika huonossa jamassa alkoholin kanssa ja todellakin: syöminen oli varsin olematonta. Kalorit tuli valtaosaltaa juomista. Koskaan en tuhlannut rahaa tai aikaa mihinkään lämpimään ruokaan vaan nälän tullen ostin lihapasteijoita tai -piirakoita, valmiiksi täytetyn voileivän, keksejä tai jäätelöä ja söin niitä vähän.

Vierailija
11/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.

Vierailija
12/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari siiderituoppia=samat kalorit kuin normaalissa ruoka-annoksessa.

Vierailija
13/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.

Kalorimäärä kokonaisuutena kohtuullinen. En siis puolustele, mutta ei ole ylipainoa, joka haittaisi liikuntakykyä. Monet fyysiseen kuntoon liittyvät ongelmat johtuvat ylipainosta, toki ylipainoinenkin voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta se vaatii enemmän panostusta asiaan ja siinä kohdin ruokavaliolla on enemmän merkitystä.

Vierailija
14/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.

Vierailija
15/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.

No ei tuo nyt kerro totuutta tuo Walpio.

Olen itse joskus juopotellut tuollain että syöminen jäi tuolle tasolle niin jo 2-3 viikossa sitä oli jo todella huonovointinen ja pidempään jos jatkui niin kyllä sitä päätyi tiputukseen.

Vierailija
16/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käy töissä, jos juo noin paljon ja aloittaa heti aamusta? Vai onko joillekin vaan eri säännöt työelämässä...

Vierailija
17/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallu ei tainnut kertoa esim.ulkonasyömisiään. Liioittelu myy ja vetää ihmisiä ruudun ääreen.

Vierailija
18/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt kerro totuutta tuo Walpio.

Olen itse joskus juopotellut tuollain että syöminen jäi tuolle tasolle niin jo 2-3 viikossa sitä oli jo todella huonovointinen ja pidempään jos jatkui niin kyllä sitä päätyi tiputukseen.

Minä tein sitä monta vuotta  enkä ollut erityisen huonovointinen. Lähinnä huomasin ajoittain alkoholista tulevat huonot olot kuten krapulat, en muuta. Outoa kyllä olin pirteämpi kuin koskaan, mutta näin jälkeenpäin tajuan sen johtuneen siitä, että elämäntapani olivat niin stressaavat, että kroppa eritti hulluna stressihormoneita koko ajan. Niinpä olin varsinainen adrenaliini- ja kortisolipupu, aina levottoman pirteänä.

Vierailija
19/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa viime viikon jakso niin näette komean pimpan ;)

Vierailija
20/225 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihminen selviää pitkään vähillä  kaloreilla. mutta ei av mamma joka tarttee 2500kcal vaikkei tee muutaku makaa sohvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi