Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ystävä tahallaan kiero, vai mitä ihmettä tämä on?

Vierailija
22.01.2020 |

Haukkui ensin kanssani yhden ihmisen, joka kiusasi minua aikoinaan. Haukkui hänet pinnalliseksi, ilkeäksi jne. Olin kertonut hänelle miten minua oli kiusattu, en ollut tähän kiusaavaan henkilöön yhteydessä mitenkään. Nyt kun ystävälläni ja minulla on tullut vähän närää, emmekä tule niin hyvin toimeen, hän väittää ettei hän muista miksi en pidä tästä henkilöstä, joka on siis kiusannut minua. Ja nyt on alkanut liehitellä tätä henkilöä pienin tavoin, niin että varmasti huomaan. Olenko nyt tyhmä, enkä yhtään tajua mitä ihmettä tällainen käytös on? Eikö tämä ole tahallista kiusantekoa? Ihan lapsellista käytöstä, ja aikuisista ihmisistä kyse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toi on jotain vallannäyttöä. Ottaa sen ihmisen puolen, joka on joskus alistanut sua, jotta sulle tulisi sellainen olo kuin olisit jotenkin alisteisessa asemassa nyt heihin molempiin. En tiedä, kunhan arvailen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai toi on jotain vallannäyttöä. Ottaa sen ihmisen puolen, joka on joskus alistanut sua, jotta sulle tulisi sellainen olo kuin olisit jotenkin alisteisessa asemassa nyt heihin molempiin. En tiedä, kunhan arvailen.

Hyvin sanottu.

Vierailija
4/5 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ihmiset myötäilee toisia sosiaalisissa tilanteissa. Jos sinä aloit kertomaan ikäviä asioita jostain ihmisestä ja haukkumaan häntä, hän saattoi ihan myötäilläkseen haukkua mukana, asiaa sen kummemmin ajattelematta. Jälkikäteen ei muistanut enää niin tarkalleen, mitä keskustelussa tapahtui, ja ehkä riitanne jälkeen alkoi epäilemään sinun versiotasi tapahtumasta -- tai mahdollisesti sai tältä toiselta ihmiseltä erilaisen version.

Vierailija
5/5 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet ihmiset myötäilee toisia sosiaalisissa tilanteissa. Jos sinä aloit kertomaan ikäviä asioita jostain ihmisestä ja haukkumaan häntä, hän saattoi ihan myötäilläkseen haukkua mukana, asiaa sen kummemmin ajattelematta. Jälkikäteen ei muistanut enää niin tarkalleen, mitä keskustelussa tapahtui, ja ehkä riitanne jälkeen alkoi epäilemään sinun versiotasi tapahtumasta -- tai mahdollisesti sai tältä toiselta ihmiseltä erilaisen version.

Eli toisin sanoin asettui kiusaajan puolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan