Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ovat hyvät treffit?

Vierailija
22.01.2020 |

Mitä nainen/mies saa kysyä toiselta, mitä ei saa? Saako kysellä vakavia ja jutella vakavista asioista vai pitääkö mennä sellaisella hyvin teennäisellä sävyllä vain mukavia jutustellen? Saako treffeillä jutella esimerkiksi töistä, ihmissuhteista ja arjesta vai pitääkö juttujen olla keveitä, humoristisia ja tunnelman olla täynnä romantiikka?

Toisessa aloituksessa oli joku kysynyt, että tuntuivatkobtreffit työhaastattelulta vai treffeillä ja aloin miettimään sitä eroa. Itse en ole aikoinani huomannut asiaa edes miettiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan tärkeintä on selvittää miehen työ, status, palkka ja se maksaako mies naisen elämisen

Vierailija
2/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mikä on keskustelun aihe jos vaan molemmat on mukana siinä. Kaikkein tärkein on tunne treffien jälkeen. Jos on hyvä mieli ja hymy kasvoilla, niin veikkaampa että tärskyt on onnistuneet, vaikka 3h olisikin kulunut säätä ihmetellen. Se kemia on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mikä on keskustelun aihe jos vaan molemmat on mukana siinä. Kaikkein tärkein on tunne treffien jälkeen. Jos on hyvä mieli ja hymy kasvoilla, niin veikkaampa että tärskyt on onnistuneet, vaikka 3h olisikin kulunut säätä ihmetellen. Se kemia on tärkein.

En sanoisi noin. Jos kolmessa tunnissa mies ei ole jutellut muuta kuin säästä, niin en tasan varmasti laittaisi hänelle enää viestiä ikinä. Puolikin tuntia sääkeskustelua olisi jo liikaa, varttikin todennäköisesti.

Olen yleensä pyrkinyt miettimään treffeille muutaman puheenaiheen, josta pitäisi periaatteessa versiota lisää keskustelua. Otan ne juttuun, jos siltä tuntuu. Jos mies ei niihin ota mitään kantaa tai hän ei keksi mitään mielenkiintoisempaa, niin kyllä se on siinä. Toisen kanssa pitää jutun edetä ja mieluiten vähän jopa rönsytä tai hän ei ole minun mies.

Muistan viimeiset treffini, jotka olivat periaatteessa sokkotreffit, mutta olimme tunteneet toisemme teineinä. Juttelimme ihan tauotta pari tuntia vain toisemme huomaten ja löysimme ihan koko ajan uusia juttuaiheita ja juttuaiheet olivat myös vakavia. Hänestä tuli mieheni.

Olen ollut myös treffeillä, joissa mies ei saanut sanaa ulos suustaan ja minä hoidin puhumisen. Miehen mielestä ne olivat upeat treffit, minun mielestäni eivät. Hän ei saanut juteltua edes säästä.

Vierailija
4/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi noin. Jos kolmessa tunnissa mies ei ole jutellut muuta kuin säästä, niin en tasan varmasti laittaisi hänelle enää viestiä ikinä. Puolikin tuntia sääkeskustelua olisi jo liikaa, varttikin todennäköisesti.

Olen yleensä pyrkinyt miettimään treffeille muutaman puheenaiheen, josta pitäisi periaatteessa versiota lisää keskustelua. Otan ne juttuun, jos siltä tuntuu. Jos mies ei niihin ota mitään kantaa tai hän ei keksi mitään mielenkiintoisempaa, niin kyllä se on siinä. Toisen kanssa pitää jutun edetä ja mieluiten vähän jopa rönsytä tai hän ei ole minun mies.

Muistan viimeiset treffini, jotka olivat periaatteessa sokkotreffit, mutta olimme tunteneet toisemme teineinä. Juttelimme ihan tauotta pari tuntia vain toisemme huomaten ja löysimme ihan koko ajan uusia juttuaiheita ja juttuaiheet olivat myös vakavia. Hänestä tuli mieheni.

Olen ollut myös treffeillä, joissa mies ei saanut sanaa ulos suustaan ja minä hoidin puhumisen. Miehen mielestä ne olivat upeat treffit, minun mielestäni eivät. Hän ei saanut juteltua edes säästä.

eli sinä alistat miestä jo ensitreffeistä alkaen

Vierailija
5/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ymmärsit pointin tekstissä mihin vastasit ihan päin helvettiä 🤣🤣

Vierailija
6/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan ilmeisesti ensitreffeistä? En ole itse koskaan miettinyt vaan mennyt aina fiiliksellä. Nyt kun viimeisistä treffeistä on kuudetta vuotta (johtivat parisuhteeseen) ja niitä edeltävien vuosien aikana treffailin hyvin vähän, niin en enää pysty palauttamaan mieleen mitään yksityiskohtia. Kerran olen aikoja sitten ollut treffeillä tuppisuun kanssa. Kyseinen mies kirjoitti pitkiä viestejä, mutta tapaamisessa ei saanut sanaa suustaan. Toinen mieleen muistuva oli mies, joka ei ilmeisesti keksinyt mitään sanottavaa ja kun itsekin lakkasin yrittämästä, niin hän toisteli useampaan kertaan illan mittaan "miten menee?" :-DDD Mutta muut tapaamiset ovat kyllä olleet luontevia ja on puhuttu paljon ja kaikenlaista. Ei missään nimessä ensitreffeillä mitään romanttista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi