Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä mun pitäs ostaa sähkö tai hybridi auto.

Vierailija
22.01.2020 |

Työmatkani noin 70-90km päivässä edestakasin. Itse haluan bensa-auton,koska luotettava ja edullinen enkä ole viherpiipertäjä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin ajattelen, että joku 2000 luvun alkupuolen pikku bensa-auto olisi järkevä. Sellainen josta konepellin noston jälkeen ei tarvitsisi heti sanoa että korjaamolle, tonnin lasku, vaan jota osaisi itse korjata.

Miehellä on V6 työmatkoille, on sama etäisyys kuin minulla. Luulen että haluaa minulle hybridi/sähkön vain kokeillakseen itse sen tehoja.

Olemme heteropari, tiedoksi vain.

Miksi ihmeessä ostaisit yli 15 vuotta vanhan auton jos ajat noin paljon joka päivä? Noin vanha auto on jo väkisinkin paljon ajettu ja siihen tulee noilla kilometreillä kaikenlaista laitettavaa vähän väliä vaikka kustannukset eivät olisikaan kovin suuria. Jos autoa tarvitsee joka päivä työmatkaan, sen kannattaa olla luotettava eikä vanha kottero jossa on vähän väliä laitettavaa.

Jos et halua sähköautoa tai hybridiä niin osata uusi moderni pienehkö auto jossa pitkä takuu ja pieni kulutus. Vaikka joku korealainen.

Vanhat kotterot on luotettavimpia. Uusissa ne viat on ku kaikki sähköllä.

Vierailija
22/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta hevonen

Vierailija
24/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin paljon ajaa, niin panostaisin mukavuuteen ja helppouteen. Ehkä joku longgi Bemari tai jos pätäkkää on niin bentley, tostahan on hybridi malli, voi perustella sen hankinnan :D

https://tekniikanmaailma.fi/bentleyn-bentayga-hybrid-tulee-vihdoin-myyn…

Toi standardi kulutus 3,5 ei kyllä pidä paikkaansa, oisko lähemmäs 9, mutta kyllä siitä veroalet irtoaa.

Vierailija
25/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sähkön Fortumista ja hybridiauton autoliikkeestä.

Vierailija
26/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla ekologinen, muuta lähemmäksi työpaikkaa, niin hyvä polkupyöräkin riittää.

Vierailija
27/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostakoon itselleen sähköauton, osta sinä sellainen, minkö itse haluat.

Sähköautot ovat kalliimpia, niiden arvo putoaa nopeasti, niillä on kalliit vakuutukaet, ne eivät sovi mökkireissuille talvella ja lataaminen on hidasta. Niiden tekeminen on myös erittöin epäekologista materiaalien vuoksi.

Mies ei ajattele parastasi nyt vaan haluaa itselleen mahdollisuutta kokeilla lelua ilman siitä tulevia kustannuksia itselleen.

Vierailija
28/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ostakoon itselleen sähköauton, osta sinä sellainen, minkö itse haluat.

Sähköautot ovat kalliimpia, niiden arvo putoaa nopeasti, niillä on kalliit vakuutukaet, ne eivät sovi mökkireissuille talvella ja lataaminen on hidasta. Niiden tekeminen on myös erittöin epäekologista materiaalien vuoksi.

Mies ei ajattele parastasi nyt vaan haluaa itselleen mahdollisuutta kokeilla lelua ilman siitä tulevia kustannuksia itselleen.

Tutkimus ainakin tukee tota, vaimolle kauppakassi

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/37367361-c54a-46ec-b1bc-2e6929e8…

Vierailija
29/29 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus UX300e , Ai Ai mikä menopeli.... Tänä vuonna myyntiin Euroopassa.