Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkorakas ihmetteli, miksi ostin esiteinille "pus-apit" ja hajuvettä XD Ostin siis topatut liivit ja suihkutettavan dödön

Vierailija
22.01.2020 |

"Hajuvettä" mää tikahun kohta. Voi ukkoa! <3

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit ne topatut liivit, minuakin kiinnostaa?

Esiteinille eli 12-vuotiaalleko? Aika omituinen valinta.

Vierailija
2/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ostit topatut liivit? Esiteini on vielä lapsi, ei se sellaisia tarvitse. Tuon ikäiselle riittä toppi tai urheilurintsikka malliset alusvaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuon ikäisenä todellakin halusin topatut liivit, jotta nöpöttävät nännit eivät näy paidasta läpi. Koulussa kiusattiin vähemmästäkin. 

Vierailija
4/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topatut liivit ovat jämäkämmät kuin toppi, mikä on mukavampaa nuorille, joiden rinnat sojottaa milloin mihinkin suuntaan, kun eivät ole vielä kunnolla kasvaneet.

T. Joku muu kuin ap

Vierailija
5/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännit eivät loista läpi kuin neonvalot ja toppaus tukee. 

Ap

Vierailija
6/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rinnat ovat käytännössä 2 paksua nänniä jotka töröttää  läpi  on kevyt  toppaus fiksuin vaihtoehto.

Vierailija
7/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tuon ikäisenä todellakin halusin topatut liivit, jotta nöpöttävät nännit eivät näy paidasta läpi. Koulussa kiusattiin vähemmästäkin. 

Eikö voisi pitää hieman löysempää paitaa? Ja edelleen olen sitä mieltä, että toppi on kyllä erittäin jämäkkä, kun ostaa laadukkaan tuotteen.

Vierailija
8/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen koettanut  ehdotella omalle 12 veelle liivejä kun  miestäkin kiusaa ne selvästi näkyvät kohoutumat joiden  päällä nännit  sojottaa aamusta iltaan. Ei tahdo, ei edes semmoista toppia. 

Vierailija
9/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavat rinnat on tosi kipeät ja kaipaavat suojaa. Ettekö muista?

Sitä en käsitä, miksi pitää käyttää hengitysteihin menevää deodoranttia. Eikö siellä böndellä tajuta, että keuhkojen pitää kestää koko eliniän?

Vierailija
10/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ostit topatut liivit? Esiteini on vielä lapsi, ei se sellaisia tarvitse. Tuon ikäiselle riittä toppi tai urheilurintsikka malliset alusvaatteet.

Tiedättekö ylipäätään, millaiset ovat topatut rintaliivit? Ne nimenomaan eivät ole mitkään push up:it tai suurentavaa efektiä antavat liivit, miksi niitä ei siis olisi sopivaa antaa 12-v. :lle? Sen ikäinen voi olla jo varsin kehittynyt.

Vierailija
11/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ukkosi muutenkin vähän yksinkertainen?

Vierailija
12/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero muka on hajuvedellä ja deodorantilla? ei mikään.

Vierailija
13/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe76 kirjoitti:

Mie olen koettanut  ehdotella omalle 12 veelle liivejä kun  miestäkin kiusaa ne selvästi näkyvät kohoutumat joiden  päällä nännit  sojottaa aamusta iltaan. Ei tahdo, ei edes semmoista toppia. 

Jos "miestä kiusaa", niin potki helevetissä pihalle se. Sehän on lapsiin päin kallellaan.

Ja mitä sinä lapselle ehdottelet, kun olet sen huoltaja. Menet ja ostat ja annat sille, vai onko sillä kuukausipalkkainen työ?

Vierailija
14/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ukkosi muutenkin vähän yksinkertainen?

Miksi se yhtään älykkäämpi olisi kuin aapeekään?

Vierailija
15/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 37v mutta muistan yhä sen miten nolotti hitosti kun nännykät "seisoi" koko ajan ja piti pitää kolmea paitaa päällekkäin!  Ja se särky... Se oli ihan järkyttävää .( En kehdannut sanoa äiskälle että haluan liivit ja olin  jo14 kun viimein äiskä  tajusi,  että likkahan tarvitsee liivit!

Vierailija
16/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin oli jo 12-vuotiaana ihan kunnon rinnat, kasvoivat varhain ja vauhdilla. Kevyesti topatut tukevat rintaliivit olivat parhaat. Antoivat tukea ja suojaa kipeille rinnoille. Tärkeintä on kuunnella lasta itseään, mikä hyvältä tuntuu. Mitään push-uppeja nyt ei tietenkään lapsi tarvitse, mutta kevyt toppaus ei ole lähelläkään seksityrkkyliivejä.

Vierailija
17/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ostan aina kevyesti topatut, kaarituettomat liivit, koska en halua että nännit näkyy paidasta läpi, ei ne mitään kohota.

Vierailija
18/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät minkä kokoiset rinnat kenelläkin on? Kyllä minulla oli 12v lähes yhtä isot kuin nyt aikuisena, topatut liivit tukivat parhaiten.

Vierailija
19/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just eilen oman vitosluokkalaisen kanssa hakemassa ekat liivit New Yorkerin alerekistä ja piti toppuutella tyttöä että ei tosiaan mitään super push uppeja vaikka miten olisi nätit!  Ostelkoot push-uppeja sitten lukiolaisena.

Vierailija
20/38 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"topatut" ei tarkoita sitä, että niissä liiveissä välttämättä on mitään paksua push-up-tyynyä. Topatut liivit ovat vaan paksumpaa materiaalia.