Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomamatkaehdotuksia? Miehellä vähän yli 800000 palkintopistettä Finskiltä!

Vierailija
22.01.2020 |

Käski minun valita matkakohde. 10-14 päivää, Helmi- maaliskuun vaihteessa, johonkin lämpimään. Mutta Finskillä pitäisi päästä. Ainakin lähelle. Ehdottakaa mukavia kohteita!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa pelkät menoliput Porvooseen.

Vierailija
2/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha ha ha peppukipu much?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää pisteet aina kortin korottamiseen, niin ei pääse osingoille.

Vierailija
4/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä on jo se lifetime max platinum. Ap

Vierailija
5/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lentänyt laput silmillä eikä älyä itse ehdottaa kohdetta, jääkää kotiin. Avuttomuutta taas kerran.

Vierailija
6/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä on jo se lifetime max platinum. Ap

Meillä? Sun miehelläsi siis on.

Vierailija
7/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsot Finskin kohteista mikä eniten miellyttää. Ei niitä nyt niin paljoa ole, ettei itsekin valita osaisi.

Vierailija
8/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt aattelin et olis kivampi suunnitella matkaa täällä palstalla. Kun te nyt kuitenkin täällä ootte kerran.

Nyt se mielikuvitus laukkaamaan. Ehdottakaa mulle sellaista unelma luxus lomaa minkä olisitte halunneet :)

Vierailija
9/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa menolippuja lähtöpaikkakunnalle.

Vierailija
10/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Kaledonia! (En itse ollut kuullutkaan, hain Finskin sivuilta :) Paratiisisaarena kuvailivat.) 

"

On vaikea löytää matkakohdetta, joka olisi lähempänä trooppista paratiisia kuin Nouméa. Kaupunki sijaitsee Tyynellämerellä, ja juuri siksi Nouméa onkin yksi parhaista paikoista vedenalaisen maailman tutkiskeluun. Täällä sijaitsee jopa maailman kolmanneksi suurin koralliriutta. Nouméalla kannattaa siis snorklata turkoosissa meressä tai käydä vierailemassa lähisaarilla lasipohjaisella veneellä. Uusi-Kaledonia on osa Ranskan merentakaisia alueita ja siksi ranskalainen keittiö ja kulttuuri on vahvasti läsnä myös Nouméalla. Kaupungista löytyy muun muassa autenttisia ranskalaisia leipomoita, joissa voit nauttia herkullisista voisarvista ja patongeista. 

Finnair lentää Helsingistä Nouméaan välilaskulla Tokiossa tai Osakassa yhteistyössä kumppanilentoyhtiön Aircalinin kanssa.  " 

Vierailija
11/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporeen, siellä on lämmintä, aina se sama 30-35C, ja Finn-Ski vie perille. Sieltä sitten viikoksi johonkin lähiseudun saarelle, vaikka Tioman tai Karimun. Tulee sekä kaupunki- että rantaloma samalla kertaa.

Vierailija
12/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi pisteet vanhene nykyään kahdessa vuodessa? On saanu miesparka reissata, että on parissa vuodessa saanu noi pisteet kasaan. Ei ihme, ettei keksi itse matkakohdetta. Ja kun tuo ei ole omalla rahalla maksettua matkustelua, muistattehan sitten maksaa (miehen tuloveroprosentin) mukaiset verot tuosta teidän reissusta? Mutta vastaus kysymykseen, Mauritius oli ihana paikka, samoin Koh Samui. Itse tosin lähtisin varmaan New Yorkiin tai San Fransiscoon, jos nyt pitäisi valita. Molemmat ihania paikkoja, voisi mielellään käydä uudelleenkin.

Vierailija
13/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa menolippuja lähtöpaikkakunnalle.

😂

Vierailija
14/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sinne missä pippuri kasvaa. Se on hyvä paikka porvoolaisten unelmalomaan.

Vierailija
15/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Uusi-Kaledonia! (En itse ollut kuullutkaan, hain Finskin sivuilta :) Paratiisisaarena kuvailivat.) 

"

On vaikea löytää matkakohdetta, joka olisi lähempänä trooppista paratiisia kuin Nouméa. Kaupunki sijaitsee Tyynellämerellä, ja juuri siksi Nouméa onkin yksi parhaista paikoista vedenalaisen maailman tutkiskeluun. Täällä sijaitsee jopa maailman kolmanneksi suurin koralliriutta. Nouméalla kannattaa siis snorklata turkoosissa meressä tai käydä vierailemassa lähisaarilla lasipohjaisella veneellä. Uusi-Kaledonia on osa Ranskan merentakaisia alueita ja siksi ranskalainen keittiö ja kulttuuri on vahvasti läsnä myös Nouméalla. Kaupungista löytyy muun muassa autenttisia ranskalaisia leipomoita, joissa voit nauttia herkullisista voisarvista ja patongeista. 

Finnair lentää Helsingistä Nouméaan välilaskulla Tokiossa tai Osakassa yhteistyössä kumppanilentoyhtiön Aircalinin kanssa.  " 

Kiitos! Tätä ehdotan miehelleni. En usko, että hänkään on tuolla käynyt, vaikka matkustaakin todella ahkerasti työkseen! Etsin vielä google ja tripadvisor lisää infoa. Ap

Vierailija
16/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan Uutta-Kaledoniaa, mutta helmi–maaliskuu ei ole parasta aikaa matkustaa sinne, kun silloin siellä on sadekausi. Lue vaikka täältä lisää:

https://santorinidave.com/best-time-to-visit-new-caledonia

Vierailija
17/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin nuo pisteet riittää, mutta kuulostaa paljolta eli varmaan saa aika kivan reissun :).

Tämä vuodenaika on vaan aika shaisse, pitää lähteä pitkälle että on lämmintä. Suht lyhyellä lennolla pääsee mm. Dubai ja muutenkin tuo seutu. Muutoin just Singapore, Thaimaa, Mauritius, Malediivit, Seychellit jne.

Hyvää matkaa!

Vierailija
18/18 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaledonia ihan psk-mesta,ei mitään tekemistä , olin siellä 2 yötä ja siinä oli 2 liikaa,  meri ja rantaa, vähä puita,siinä se.

mutta mieheshän se päättää mihin menee kun maksaa,.

Pattaya, manila, tokyo,,,, kyllähän hyviä mestoja niitä riittää . miespuolisille siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä