Pitäusikö minun puuttua asiaan kun miehen vaimo ei usko ettei meillä ole suhdetta.
Olemme vain kavereita. Minulla on mies. Vaimo vaikeuttaa jopa miehen työtä, harrastuksista puhumatta.
Kommentit (13)
Kai se mies oli pyytänyt sua puuttumaan, jos kokisi siitä oleva apua. Sehän voi vaan pahentaa asiaa.
Miehen vaimo? Etkös sinä ole miehesi vaimo?
Älkää ruokkiko trollia. Edellinen valitettavasti ehti jo kysyä juuri sen kysymyksen mitä ap toivoi saavansakin.
Yksinkertainen vastaus yksinkertaiselle ap:lle:
Älä ikinä sotke lusikkaasi toisten soppaan.
Kyllä teillä on suhde, mutta et halua myöntää sitä edes tässä. On todisteita, että olette naineet, kuin punasilmäkanit ja sitten sopineet, että asiasta ei kerrota. Nyt olet psyykannut itsesikin, ettei mitään ole tapahtunut.
Jonne stna, kouluun siitä. Enkö jo sanonut, että luuri lähtee jos vielä hillut täällä lintsaamassa?
T. Äitis
Seuraavaksi sitten "olen kuvankaunis akateeminen nainen, mutta" -aloitus.
Tilannekuvaus voisi olla vähän tarkempi, jos kommentteja haluat.
Tässä tilannekuvaus. Mies on työkaverini, sama työnantaja, eri työpiste. Miehen vaimo löytää miehen kännykästä numeron, joka on minun työnumeroni. Soittaa siihen ja kun ilosesti vastaan, lyö luurin korvaan, soittaa miehelle ja haukkuu sen.
Homma alkoi siitä kun oltiin kerran samassa kassajonossa ja puhuin! miehelle. Sen jälkeen on kuulemma suhde ollut.
No anna olla, mitä niiden asiat sulle kuuluu.
Miksi ei usko?