Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi huusi kurkku suorana koko kauppareissun ajan

Vierailija
22.01.2020 |

Eilen poiketessani erääseen suureen markettiin kuulin jo kaukaa, kuinka jonkun lapsi piti outoa huutorohinaa sushitiskin edessä. Tämä kaikui koko kauppareissuni ajan toiseen päähän kauppaa, eikä lakannut ainakaan sinä aikana, kun siellä olin. Lapsi seisoi täsmälleen samassa paikassa kirkumassa ja korisemassa lasittunut katse silmissään. Nolostuneen oloinen vanhempi yritti kai maanitella lasta hilajiseksi.
En ole ikinä kuullut tai nähnyt vastaavaa. En ymmärrä miksei lasta vaan kannettu ulos kaupasta, jos hän ei lakkaa huutamasta. Pitäisi edes jossain kohtaa alkaa ajatella muita ihmisiä.

Mikä tällaista voi aiheuttaa? Joku sairaus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaako joku autismi tai adhd tällaista käyttäytymistä

Vierailija
2/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen tekisi noin, olisi aihetta huolestua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa."

Vierailija
4/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen tekisi noin, olisi aihetta huolestua.

Aika paljon olen ollut lasten kanssa elämäni aikana tekemisissä,enkä vastaavaa ole nähnyt. Omia ei toki ole.

Ei siis mielestäni näyttänyt tai kuulostanut perus kiukkukohtaukselta.

Ihmetystä lisäsi se, että tilanteen annettiin vaan jatkua samanlaisena. Ainakin voisi jo poistua, jos ei muuten saa tilannetta haltuun.

Vierailija
5/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei kuulu, mikä sen aiheutti.

Mut jos kyseessä on vaikka erityislapsi, joskus sellaisenkin kanssa on vaan käytävä kaupassa.

Mulla on ollut (koliikkia lukuunottamatta) ns helppo lapsi. Nolla raivaria karkkihyllyillä. Ei oo kirkunut, ryntäillyt tai ronkkinut tavaroita hyllyissä. Kuin ihmisen mieli näissä asioissa.

Mulle tulee paha mieli vain, jos joku tekee lapsille jotain oikeasti haitallista. Suoraan tai välillisesti. Noin muuten oon aatellut, että en tiedä näistä lapsista ja vanhemmista mitään, mun on ihan turha pöyristyä tai paheksua. Tilanteita on niin monenlaisia, lapsia niin monenlaisia.

Vierailija
6/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehtävä ostokset eli ei voi poistua.

Vierailija
7/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan houkuttele hankkimaan omia, jos on ihan normaalia että lapsi on tuollainen

Vierailija
8/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta vaan aina huvittaisi mennä kauppaan. Meidän 2-vuotiaan kanssa ei mennä kauppaan nälkäisenä tai väsyneenä ikinä, mutta siltikin välillä huutaa kurkku suorana, eikä auta syliin otto, maanittelu tai laulaminen. Jospa te lapsettomat vaan hyväksyisitte, että lapset joskus huutavat ja tottuisitte siihen.

Vierailija
9/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että sinäkin nyt näin elämässäsi erilaisen lapsen. Koita ymmärtää, että meitä on tosiaan ihan kaikenlaisia tällä pallolla ja kaikki ihan yhtä arvokkaita. Toivottavasti et ihan pällistelemään jäänyt jo muutenkin kiusallisessa tilanteessa.

Vierailija
10/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ap:n tapauksessa ei ilmeisesti tehty mitään ostoksia vaan tönötettiin samassa paikassa koko aika.

Vierailija
11/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että sinäkin nyt näin elämässäsi erilaisen lapsen. Koita ymmärtää, että meitä on tosiaan ihan kaikenlaisia tällä pallolla ja kaikki ihan yhtä arvokkaita. Toivottavasti et ihan pällistelemään jäänyt jo muutenkin kiusallisessa tilanteessa.

No en jäänyt, ihan vaan vilkaisin mitä tapahtuu ja poistuin paikalta. Minulla on kyllä sen verran pelisilmää mutta samaa ei voi sanoa vanhemmista, jotka eivät tee mitään.

Vierailija
12/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ap:n tapauksessa ei ilmeisesti tehty mitään ostoksia vaan tönötettiin samassa paikassa koko aika.

Joo siis koko sen ajan kun itse kiersin kaupan päästä päähän keräten omat ostokseni, tämä lapsi seisoi siinä sushitiskin edessä ja huusi. Eivät siis liikkuneet yhtään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi