Rattaat 5-vuotiaalle, jossa etu"kaaren" saa pois?
Kokemuksia, mitkä rattaat olisi sellaiset, joista saisi sen etukaaren (jonka alta jalat menevät) pois? Lapsella jalka paketissa ja tarvittaisiin akuutisti rattaat kulkemiseen. Meillä vanhat emmaljunga (scooter), mutta en saa "kaarta" pois? Eikö tosiaan lähde vai enkö vain osaa?
Kommentit (12)
Pyörätuoli on, mutta pitäis päästä kulkemaan sen verran pitkää matkaa että olisi helpompaa rattailla. Pyörätuolin etupyörät on niin pienet...
Jos nyt en ihan väärin muista, niin kyllä just noissa Brion Ponyissa irtoaa. Möin omani kesällä, joten en voi testata.
Vierailija kirjoitti:
5-vuotias ei tarvitse rattaita.
Mutta sellainen, joka osaa kirjoittaa, tarvitsisi myös sitä lukutaitoa, eikä sulla sitä selvästikään ole, kun et osannut aloitusta lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä etukaari siinä 5-vuotiaassa on?
Hah! Totta... kauhea moka. Yleensä olen itse ärsyttävä kielipoliisi ja nyt mokailen itse näin nolosti. Häpeän.
Katso torista: yhdistelmärattaat. Myynnissä 10 eur alkaen. Jus noi vanhat rattaat on kestäviä isommallekin lapselle. Itse kuskasin jalkansa murtanutta meidän 20v vanhoilla rattailla. On paljon kätevämmät käytössä kuin pyörätuoli.
Kysy sairaalan apuväline lainasmosta rattaita. Tai face kirppiksiltä ja kirjoita miksi niin joku varmaan luopuu..
Britaxin B-motionin tai B Agilen plussa -mallit olis tähän just hyvät! Molemmissa kaaren saa irti, ja kantokyky on 20kg. Monissa hyvistäkin malleissa kantokyky on jotain 15kgn luokkaa, mikä isommalle lapselle ei useinkaan riitä.
pyörätuoli lainaan