Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattaat 5-vuotiaalle, jossa etu"kaaren" saa pois?

Vierailija
22.01.2020 |

Kokemuksia, mitkä rattaat olisi sellaiset, joista saisi sen etukaaren (jonka alta jalat menevät) pois? Lapsella jalka paketissa ja tarvittaisiin akuutisti rattaat kulkemiseen. Meillä vanhat emmaljunga (scooter), mutta en saa "kaarta" pois? Eikö tosiaan lähde vai enkö vain osaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörätuoli lainaan

Vierailija
2/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö esim brio ponyssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä etukaari siinä 5-vuotiaassa on?

Vierailija
4/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoli on, mutta pitäis päästä kulkemaan sen verran pitkää matkaa että olisi helpompaa rattailla. Pyörätuolin etupyörät on niin pienet...

Vierailija
5/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias ei tarvitse rattaita.

Vierailija
6/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt en ihan väärin muista, niin kyllä just noissa Brion Ponyissa irtoaa. Möin omani kesällä, joten en voi testata.

Vierailija
7/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-vuotias ei tarvitse rattaita.

Mutta sellainen, joka osaa kirjoittaa, tarvitsisi myös sitä lukutaitoa, eikä sulla sitä selvästikään ole, kun et osannut aloitusta lukea.

Vierailija
8/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä etukaari siinä 5-vuotiaassa on?

Hah! Totta... kauhea moka. Yleensä olen itse ärsyttävä kielipoliisi ja nyt mokailen itse näin nolosti. Häpeän.

Vierailija
9/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso torista: yhdistelmärattaat. Myynnissä 10 eur alkaen. Jus noi vanhat rattaat on kestäviä isommallekin lapselle. Itse kuskasin jalkansa murtanutta meidän 20v vanhoilla rattailla. On paljon kätevämmät käytössä kuin pyörätuoli.

Vierailija
10/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britax smile

Vierailija
11/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sairaalan apuväline lainasmosta rattaita. Tai face kirppiksiltä ja kirjoita miksi niin joku varmaan luopuu..

Vierailija
12/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britaxin B-motionin tai B Agilen plussa -mallit olis tähän just hyvät! Molemmissa kaaren saa irti, ja kantokyky on 20kg. Monissa hyvistäkin malleissa kantokyky on jotain 15kgn luokkaa, mikä isommalle lapselle ei useinkaan riitä.