Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
701/724 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa kotiin ei ostettu karkkia tai muuta turhaa hömppää. Teki kauheasti mieli karkkeja, joten tiputtelin pieniä tippoja mehua sokeriastiaan ja söin kosteat sokerimöykyt. Nam nam. Sitten äiti oli vihainen, kun kahvisokeriastia oli sotkettu.

Vierailija
702/724 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin itseni myöhästyä bussista, jotta ehdin käymään karkkikaupassa. Seuraava bussi tuli tunnin päästä.  

Söin lähes koko päiväksi pödälle unohtuneen kermakakkupalan.  

Söin kaakaojauheen ja tomusokerin sekoitusta sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/724 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin joskus kymmenen jälkeen illalla kauppaan ostamaan karkkia ja sitten ahmin ne nopeasti ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
704/724 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pyörällä kylmässä kaatosateessa kioskille ostamaan karkkia. Sain pahan flunssan.

Vierailija
705/724 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt työpaikalla taukotilan pakastimesta siellä varmaan vuosia ollutta jäätelöä suoraan pakkauksesta

Vierailija
706/724 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena söin usein pakastemansikoita ja äiti oli tyytyväinen kun söin marjoja. Oikeasti marjat olivat vain kyytipoikana siirapille, jota lorotin ainakin puoli desiä joka rasiaan. Söin siirappia myös kaakaojauheeseen sekoitettuna.

Kokkailin totta kai myös usein voi-sokeri-vaahtoa.

Aikuisena olen hotkinut yksin työpaikalla ollessani pakastimesta asiakkaille tarkoitettuja jäisiä pullia ja leivoksia - ja mennyt sitten ostamaan uudet tilalle.

Olen myös lusikoinut kinuskikastiketta kaverin jääkaapista kun olin siellä hänen lomansa aikana kastelemassa kukkia. Lopulta olin tyhjentänyt kastikkeesta niin paljon, että ostin uuden tuubin tilalle. Ja totta kai minun piti syödä ensimmäinen loppuun ja uudestakin kolmasosa, jotta rikostani ei huomattaisi.

Vierailija
707/724 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet täällä ovat syöneet siirappia. Siskoni söi myös siirappia makeanhimoon.

Vierailija
708/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kokonaisen Frödingen mutakakun yhdeltä istumalta. Oikeastaan en tainnut edes jaksaa odottaa kunnolla kakun sulamista, vaan vetelin naamariin vähän jäisenä.

Mutta hyvää oli ja mitään en kadu :D

Vierailija
709/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt kauppaan puoli kilometriä, kun pakkasta oli -25 ja ostanut litran jäätelöä!

Vierailija
710/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt kakkutaikinaa vain syödäkseni sen sellaisenaan. Lapsena.

Perus toimintaa meillä edelleen. Koko perhe tekee tätä. 

Vierailija
711/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin tekemää piparkakkutaikinaa, joka oli kaapissa odottamassa seuraavan päivän leipomista useaan kertaan käynyt kourallisia ottamassa.

Tämäkin on ihan perus. Niin kuuluu tehdä. 

Vierailija
712/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt tallilla hevosen melassia. Maistuu vähän lakritsalle.

Vierailija
713/724 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsena varastin lähikaupasta pätkiksen herkkuhimoissa

-koulussa muutaman tuplan luokkaretkellä

-tuli syötyä myös vanhempien karkkeja, suklaata ym. salaa

-rahapulassa työttömyysjaksolla tullut kerättyä pulloja ja sitten kauppaan ostamaan jollain hiluilla + niillä karkkia

-kaikenlaisia epämääräisiä mössöjä tullut kokkailtua myös makeannälkään

-myös ne kaikenlaiset kävelyt pakkasella outoon aikaan huoltoasemalla hakemaan karkkia tulleet tutuksi

Pikkuhiljaa makeannälkä hiipui pois, ei ole vuosiin tullut tehtyä mitään epätoivoista. 

Vierailija
714/724 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen 5. luokkalaisena ostin kioskin tyhjäksi Jaffakekseistä. Ostin siis kaikki. Myyjä yritti selittää, että "ne on tarkoitettu aikuisille, jotka haluaa ostaa kahviakin". Lentopalloturnaus Alajärvellä, n. 1997. Siellä oli sellainen talkooporukalla perustettu kioski. 

Vierailija
715/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella haettiin ylimääräinen kierros jotain hyvää jälkiruokaa, esim. rahkaa. Jos oli rajoitus 1 kpl jäätelö / oppilas. Niin onnistuttiin ottamaan enemmän. Kun jäätiin kiinni, sanottiin opettajalle, että "kaverin puolesta noudin toisenkin". 

Vierailija
716/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin salaa isoveljeltä rahaa ja kävin kaupassa ostamassa karkkia. Piilotin karkit huoneeseeni. En tiedä vieläkään noin 30 vuoden jälkeen, että huomasiko veli, että häneltä oli hävinnyt rahaa.

Vierailija
717/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lapsena salaa sokeria sellaisenaan suoraan purkista kun teki mieli jotain hyvää, mutta en saanut karkkia.

Vierailija
718/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt seksiä jotta saa donitsia ja hampurilaisen.

Vierailija
719/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs viikonloppu olin niin herkun puutteessa että piti napata baarista semmoinen nainen yöksi että kadutti kyllä koko seuraavan viikon.

Vierailija
720/724 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin noin 8-vuotiaana naapurin sedän kosketella minua sopimattomalla tavalla useamman kerran, koska sain häneltä karkkirahaa.