Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
661/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt  liikaa  kakkua  juhlissa. Lasten  karkit  jemmapussista, sit  lisää ostaa heille  seuraavana päivänä.

Vierailija
662/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vadelmahilloa  paljaaltaan.

Inhoan makua  ja sitä,kun siemenet jää hampaiden rakosiin.

Mutta kun muuta hyvää ei ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikille lähipiirissäni joululahjat, mieheni veljelle konvehtirasian. Aattona paketoin vielä viimeisiä ja söin miltei koko rasiallisen. Ajattelin en voi yhtä ilman lahjaa jättää enkä ehtinyt enää uutta ostamaan joten paketoin loput 4-5 konvehtia pikkupussukkaan. Vielä enempi hävettää, että annoin sen lahjaksi.Mitä ihmettä ajattelin! Oli siellä nauru maittanut.

Vierailija
664/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripotellut omenaviipalaiden päälle sokeria ja dipannut niitä sokeriin myös. 

Vierailija
665/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen tuli mökilleni kutsusta. Olin laittanut upeita Tanskalaisvoileipiä erilaisilla täytteillä ja niitä oli 6 isoa leipäpalaa. Pöytä oli kauniisti katettu kukkia myöten ja skumppalasit puhtoisina odottamassa vierasta. Sitten daami saapui tuliaisviinipulloineen, ok. Mikä hämäsi minua eniten oli, että daami söi 4kpl isoja voileipiä noinvain, söi ja söi ja söi. Posket pullollaan. Meille kahdelle muulle jäi kaksi leipää. No en ole mikään suursyömäri, mulle riitti hyvin se yksikin. Mutta sellaista ahmimista. Seuraavaksi daami pyysi meidät seuraavana päivänä hänen mökilleen ja kas mitään ei oltu laitettu. Siis pöytä ei ollut katettu. Keittiö siivoamatta. Daami lähti hakemaan lautasia varastosta, joka oli kauempana ulkona. Tarjolla oli Karjalanpiirakoita. Mitään munavoityyppistä ei ollut valmiina, kas munat olivat keitety, niin  sotkin siihen voit (ei karjalainen tapa). Sitten daami avaa viinipullon ja siirtyy terassille istumaan. Minulle jää piirakoitten tarjoilu ja sitten vaan syötiin ne muutamat piirakat ja istuskeltiin ja juotiin viiniä. Taisi daami syönyt jo valmiiksi jotain kun piirakat jäi hältä syömättä. Ovela juoni tässä oli, että daami tiesi, että minulla on aina tarjottavaa, joten hänen ei tarvitse itse tehdä mitään, kunhan ostaa muutaman kuivan, pahanmakuisen piirakan, niin kyllä ne varmaan nniillä pärjää, oli ehkä ajattelutapa. 

Vierailija
666/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, tää ketju sai tukahdutetun muiston palaamaan mieleen!!

Lapsena ysärillä söin _huulirasvaa_ herkkuhimoon. Oli sellaista banaanin ja salmiakin makuista, siis todella maistui siltä, ei pelkästään tuoksunut. Body Shopin mansikka- ja kiivihuulirasvaa saatoin muuten myös makustella siellä purkista..!

Palasi elävänä mieleen se vaseliinimainen tahnakerrostuma kitalaessa herkutteluhetkien jälkeen, kraah!

Mä tein samaa 80-luvulla. Äidilläni oli aina joku Mirame-makuhuulirasva ja joskus en vaan voinut enää vastustaa, vaan se toffeenmakuinen huulirasva oli hirveässä makeanhimossa pakko syödä. Ja juuri tuo tunne, kun se rasva jää kitalakeen, ikeniin ja kieleen.. sen kyllä muistaa kun on kokenut!

Vierailija
667/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti oli tehnyt piparkakkutalon osat valmiiksi ja jätti yöksi leivinlaudalle jäähtymään. Söin 2 seinää, puolikkaan kattoa ja savupiipun.   Tähän lisään, että ihmittelin miksi oli tehnyt niin omituisia pipareita!!

Vierailija
668/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse mutta salakuljettanut anuksessa poikkikselle suklaapatukan kun oli suljetulla. Sanoi myöhemmin ettämmaistui vähän "tyttöpierulle"

Vierailija
669/724 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt vapaapäivänäni lähimpään kfc ja arnoldsiin. Ei muuten mitään mutta matkaa kesti yhteensä melkein 6 tuntia

Vierailija
670/724 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli kissoille laittanut muroja ja unonti pöydälle, tulin yöllä kotiin ja luulin muroja  minulle. Lisäsin maitoa ja söin pois.Hyvää oli!!!!

Vierailija
671/724 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin persujen vaalikojulla kun sieltä jaettiin karkkilahjuksia. Häpeän vieläkin. Olenkin suunnitellut repäistä vaatteeni ja pukeutua säkkiin sekä meneväni erämaahan, vaikkapa Seitsemiseen, takomaan rintaani.

Nyt olet kyllä niin leimattu. Noin härskiin tekoon en usko että moni pystyisivät. Taidat olla inceli neukkukuutiossa.

🤭😆😁

Vierailija
672/724 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatellut torttutaikinalevyjä mikrossa ja syönyt ne sellaisenaan. Syönyt leivontaan varatut säilykehedelmät, oli ne sitten persikkaa, ananasta tai aprikoosia. Syönyt nonparelleja lusikkatolkulla ja ensin keittänyt,  sitten paistanut pannulla makaronia sellaisenaan syötäväksi. Syönyt hilloa suoraan purkista..

Vierailija
673/724 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena tuli karkinhimo. Mulla oli 25 penniä rahaa. Pyöräilin 5 km kioskille ja ostin 5 salmiakkikarkkia. Nam!

😂😂😂.. aah, sieluni silmin näen tämän session 😂😂😅

Vierailija
674/724 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea makeannälkä, kaapissa ei edes sokeria. Mutta oli valunut hienosokeripussista hieman kaapin hyllylle. Kastoin sormen suussani, hipaisin sokerijämiin ja nuolaisin.

Vierailija
675/724 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin jonain 8-10 v lapsena sellaisessa tilanteessa, jossa tiesin, että seurauksena olisi 99-prosenttisen varmasti kiinnijääminen ja sen seurauksena 99-prosenttisen varmasti piiskan saaminen. Arvio oli oikea, mutta kun jouduin itkemään nurkassa punaiset viirut pyllyssä, niin olipahan sentään karkkia mahassa. :\

Vierailija
676/724 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin jonain 8-10 v lapsena sellaisessa tilanteessa, jossa tiesin, että seurauksena olisi 99-prosenttisen varmasti kiinnijääminen ja sen seurauksena 99-prosenttisen varmasti piiskan saaminen. Arvio oli oikea, mutta kun jouduin itkemään nurkassa punaiset viirut pyllyssä, niin olipahan sentään karkkia mahassa. :\

Huh, aika kamala muisto kaiken kaikkiaan.

Vierailija
677/724 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hunajan syöminen suoraan purkista ei ole kyllä mitenkään outoa tai säälittävää... Ostan joskus tarkoituksella lohkeavaa hunajaa karkkipäiväksi ja syön sitä lusikalla suoraan purkista. Terveellisempää kuin karkit ainakin

Vierailija
678/724 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä on K-kauppa mutta halusin suklaalevyn ja kirsikkacolaa jota saa vain Lidlistä. No Lidliin on kotoani yhteen suuntaan  6km,oli syysmyrsky ja sain melkein päähäni puusta lentävän oksan. Menin siis kävellen.

Vierailija
679/724 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistanut pannulla voin, vehnäjauhon ja sokerin sekoitusta. Nuorena lukiolaisena innostuin laihduttamaan ja öisin iski karmea makeanhimo. Siihen aikaan kotona syötä ruoka oli yksipuolista ja kouluruuatkin vähän vaatimattomampia kuin nykyisin.

Tuohan on keksiainekset😊

Vierailija
680/724 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattanut voita ja tunkenut siihen sekaan kaurahiutaleita ja kaakaojauhetta.