Ai kamala onkohan tämä Hachiko tarina ystävyydestä surullisin elokuva mitä on koskaan tehty. Mä poraan jo nyt.
Meidän Kultasennoutajan poika kattelee ihmeissään ja tuo leluja ja pusuja lohdutukseksi😢😍💔💙
Kommentit (22)
Mä itkin silmät päästäni katsottuani perikato elokuvan. Sen päähenkilön kuolema oli surullisin tapahtuma ikinä. :"(
Se on! En helposti itke mutta sen elokuvan kun katson niin vollotan melkein koko ajan..
Minä en pystynyt edes aloittamaan katsomista. Olen kyllä pari kertaa aiemmin katsonut , niin liikuttava tarina.
Toinen elokuva, jota katsoessa menee aina roska silmään on Marley & Me.
Kerran olen katsonut mutta sen jälkeen en ole ollut sillä tuulella että haluan parkua sydämeni kyllyydestä. Turhan liikuttava. Varsinkin kun on tositarina.
Ainoa kerta kun näin ex-mieheni parkuvan kun pikkutyttö oli kun meidän 13v saksanpaimenkoiransa lopetettiin ja tämä tuli muutamaa iltaa myöhemmin telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen katsonut mutta sen jälkeen en ole ollut sillä tuulella että haluan parkua sydämeni kyllyydestä. Turhan liikuttava. Varsinkin kun on tositarina.
Sama, en jaksa toiste sitä tunnekuohua.
Kannattaa katsoa Dogs Purpose. Siinä kyllä itkee tosin koko ajan :(
Mulla tosin vasta lopussa valkeni mistä oli kyse koiran elämästä. Heh
Surullista siinä elokuvassa on vain se että sen miehen perhe ei välitä siitä koirasta. Ne tietää että se asuu jonku junanvaunun alla eikä vie sille edes ruokaa. Reppana unohdetaan sinne asemalle kun mies kuoli.
Katsoin Kiutamosonaatin kolme kertaa peräkkäin itkien ja seisoi suurimman osan aikaa.
Richard Gere sopii siihen rooliin kun nenä päähän.
Hyvä etten alkanu edes katsoa, oisin itkeny varmaan silmät päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei Richard Gere esiintynyt Kuutamosonaatissa!
Mä oon vaan lukenut siitä ja sekin oli liikaa :'(
Mä en pysty katsomaan _mitään_ surullisia eläinleffoja. En mitään. Jätän kaikki eläinrääkkäysuutisetkin lukematta kun niistä tulee niin hirveä olo. Eläimiin kohdistuva julmuus on pahinta mitä tiedän, tai se vaikuttaa muhun jotenkin älyttömän vahvasti. Alkaa kädet tärisemään ja itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty katsomaan _mitään_ surullisia eläinleffoja. En mitään. Jätän kaikki eläinrääkkäysuutisetkin lukematta kun niistä tulee niin hirveä olo. Eläimiin kohdistuva julmuus on pahinta mitä tiedän, tai se vaikuttaa muhun jotenkin älyttömän vahvasti. Alkaa kädet tärisemään ja itkettää.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Richard Gere esiintynyt Kuutamosonaatissa!
:D:D
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta olisi silmiä avaavaa ja tärkeää katsoa miten eläimiä kohdellaan oikeasti, ei vain nyyhky leffoissa!
Ehkä eniten paruttava leffa mitä tiedän!