Kertokaa ex-kumppanin kamalista perheistä
Minä aloitan.
Exän vanhemmat olivat alkoholisteja. Eivät mitään sossupummeja, vaan varakkaita ihmisiä. Ex-anoppi litki pari pulloa viiniä päivittäin ja appi veti konjakkia pohjanmaan kautta.
Ei siinäkään, mutta se käytös joka humalasta kumpusi oli kaameaa. Ex ei suostunut näkemään vanhempiensä ongelmaa ja ero tuli osittain siksi.
Anoppi haukkui minut eräänä jouluna kännipäissään huoraksi ja että tavoittelen heidän poikansa rahoja. Olin siis lukebut ammatin ja ok työssä jo tuolloin. Exä ei puolustanut mitenkään, tuijotteli vain käsiään anopin huutaessa herjoja suu vaahdossa.
Lisäksi olin anopin mielestä myös "varmaan maho".
Tätä puhui totena sukulaisilleen.
Exän sisko oli myös oma persoonansa. Vanhempiensa rahoilla ympäriinsä matkusteleva silikonibimbo. Ikuinen opiskelija ja uskomattoman pinnallinen.
Kertokaa omia kokemuksia!
Exällä oli vielä napanuora äidissään kiinni.
Äitinsä vihasi minua heti ensi tapaamisella, isänsäkään ei kai pitänyt koska minulla ei ollut korkeakoulutusta ja olin ns. köyhä.
Exän isä oli itse kokoomusta äänestävän sedän prototyyppi joka vihasi työttömiä, ei-korkeakoulutettuja ja pienituloisia.
Äitinsä oli hysteerinen ja sairaalla tavalla kiinni pojassaan. Soitti kerran päivässä exälle kysyäkseen onko vaihtanut kalsarit (Siis oikeasti) ja jos ei ollut, tämä oli tietysti minun syytäni.
Exän isä ehdotti tosissaan minulle sterilisaatiota, ettei huonompi osa vahingossakaan pääsisi lisääntymään.
Exän sisarukset olivat ilkeitä, hemmoteltuja törkyturpia.
Exä taas itse oli säälittävä tossu, joka teki mitä vain miellyttääkseen äitiänsä.