Leivät ovat pahasta ja pirusta
Kaikki leivät pitäisi polttaa ennen kuin leipomot myrkyttää lapset hiilareilla ja gluteenilla.
Kommentit (7)
Mitäs sitä syötäisiin leivän asemesta?
Leipä on halpaa ruokaa, eikä aiheutta kaikille mitään oireita.
Suurin osa ihmisistä pystyy syömään leipää aivan ongelmitta ja muitakin tuotteita joissa jauhoja käytetään, kuten patonkeja, hampurailaisia, suurustettuja kastikkeita, leivonnaisia jne.
Leipää on hankala korvata suurien ihmisjoukkojen ruokinnassa.
Leipää on paistettu jo kivikausina.
Minullakin on rajoitteeni ruokajutuissa, mutta en minä tyrkytä omaa syömistapaani muille.
Eilen pojan kanssa leivoimme sämpylöitä keiton kaveriksi ja oli niin maukasta.
Aina kannattaa muistaa, että elämä on sukupuoliteitse tarttuva tappava tauti. Nauti niistä hetkistä kun sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä pystyy syömään leipää aivan ongelmitta ja muitakin tuotteita joissa jauhoja käytetään, kuten patonkeja, hampurailaisia, suurustettuja kastikkeita, leivonnaisia jne.
Minullakin on rajoitteeni ruokajutuissa, mutta en minä tyrkytä omaa syömistapaani muille.
Leipähän on ihan törkeän kallista eikä mitään halpaa. Siis kaupasta ostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipähän on ihan törkeän kallista eikä mitään halpaa. Siis kaupasta ostettuna.
Myös tuorehiiva ja hiiva. On yhtä kallista ellei kalliimpaa leipoa itse. siksi en leivo enkä myöskään syö leipää.
Kiitos vain, poltin leivät uuniin.