Arvostatko asumista tiivisti rakennetussa Helsingissä esim Jätkäsaaressa tai Kalasatamassa ja halveksit lähes avoimesti landelaisia?
Kommentit (9)
Mun entisen luokkakaverin mies ryösti kioskin ja ajoi säännöllisesti humalassa. Lopulta auto pakkolunastettiin.
Mä aidosti halveksin häntä.
Miksi halveksin jotain, mitä en edes tunne ?
Niin? Niin mitä? Onko AP:n maailma todellakin noin musta-valkoinen, että jotakin on pakko halveksia?
Tiedän että kaikki suomalaiset eivät asu helsingissä, enkä ole ajatellut että muualla asuvia pitäisi halveksia asuinpaikan vuoksi :) , miettiikö joku oikeasti näitä? Toivottavasti huono provo! Tsemppiä ja hyvää kevään odotusta sinne missä ikinä asutkin:)
Eniten arvostan niitä ruuan tuottajia jotka tuottavat perheelleni puhdasta kotimaista ruokaa jota voin ostaa lähikaupasta.
Se on kaikkein tärkeintä työtä jotta pysymme terveinä ja hengissä. Ehkä suurin osa ruuan tuottajista asuu maalla, joten arvostan maalla asuvia eniten. Olen kiitollinen heille, koska saan päivittäin ostaa maitoa juustoa lihaa kananmunia porkkanoita perunoita ja ruisleipää.
En halveksi ketään. Jokaisen oma valinta missä asuu.
Minä olen asunut Helsingin keskustassa vuodesta 1971. Enkä muuttaisi muualle.
Halveksimme näitä, heikkolaatuisia aloituksia. Vaadimme parempia asia-aiheita!
Halveksin itseäni, koska typerä aloituksesi aiheutti minussa ärtymystä.
En arvosta enkä halveksi. En itse helsinkiläisenä suostuisi ikimaailmassa muuttamaan noin epäviihtyisiin paikkoihin!
Kummassakaan paikassa ei ole mitään erityisesti tavoiteltavaa. Rumat ympäristöt ja Jätkäsaaressa jopa hirveä autoralli kaiken aikaa. Se, että vähän näkyy merta jostakin kohtaa ei kompensoi riittävästi.
Ihmeellinen kysymys. En arvosta sen enempää kuin muuallakaan asumista ja halveksin ihmisiä ihan muista syistä kuin asuinpaikasta. Itse en muuttaisi Jätkäsaaren/Kalasatamaan sen kummemmin kuin landellekaan (riippuen siitä, mitä landella tässä yhteydessä tarkoitetaan). Minulle sopii tällä hetkellä asuminen esikaupunkialueella omakotitalossa. Omistan asunnon myös Helsingin keskustassa Etu-Töölössä, jossa on sielläkin asuttu. Elämäntilanteen mukaan tässä mennään, kuten varmaan moni muukin. Mikä motiivi sulla ylipäätään oli tähän aloitukseen? Vastakkainasettelu?