Vieläkö teillä on jouluvalot / kausivalot ulkona?
Kommentit (30)
Talvivalot on niin kauan kun on pimeää.
Heti kerään pois kun on seitsemältä edes valoa taivaalla
Luuletteko että naapurit tykkäävät niistä? Nehän niitä joutuvat katselemaan enemmän kuin te.
Kerään pois heti kun ei oo illat pimeää kuin mörön perseessä
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että naapurit tykkäävät niistä? Nehän niitä joutuvat katselemaan enemmän kuin te.
Tykkään ainakin itse naapureidenkin valoista, muuten olisi ihan pimeää ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulen, mun valot on nähtävyys. :)
On ne tuolla parvekkeella. Lakkasivat toimimasta jo jouluviikolla - pitäisi kerätä pois...
Kovin jouluiset nyt jo pitäisi poistaa ja muutaman jättää.
Vierailija kirjoitti:
Kovin jouluiset nyt jo pitäisi poistaa ja muutaman jättää.
Piirtele vaan pääsiäispupuja ja munia.
Me pidetään ne ajastimella päällä 16-23 niin kauan kuin on pimeää. Viime vuonna taisin maaliskuussa ottaa valot pois.
On vielä. Tuolla on niin pimeää, ettei viitsi ottaa pois. Naapurilla on vielä kuusessakin valot, meillä ei sentään.
Kahdessa puussa valot niin kauan kun on pimeää. Ehkä maaliskuussa sammutan. Pois otan kun johdot saa otettua pois. Tänä vuonna tod näk heti jos ei nyt lunta tuu kasoittain.
Vilkkuvat porot ja muut valot ovat ajastimella päällä 19-07. Olen kuitenkin sijoittanut ne niin eeteivät ne juurikaan näy meille, naapureille sitäkin enemmän.
Juhannuksena soitan joululauluja niin, että järvi raikaa.
Jep. Nyt juuri mietin, että koska pois.
Jouluvalot vaihdetaan pääsiäiskoristeisiin ja pääsiäiskoristeet juhannuskoivuihin.
Ei ole, koira söi ne jo ennen joulua.
Niin pitkään on kuin on pimeää, masentavaa tämä kaamos, vähän väripilkkuja.