Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsesi tuleva opettaja olla mies? Vai onko sulla miehiä kohtaan jotain vastaan?

Vierailija
20.01.2020 |

Miten on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on ollut opettajina myös miehinä. Kuopuksella oli luokat 1-6 nuori miesope ja maailman paras olikin. Osasi käsitellä ujoa lasta just oikein.

Vierailija
2/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja toivoisinkin niin. Yleensä miehet saa lapset paremmin kuriin kuin naiset. Nykymeininki kouluissa on enemmän sirkus kuin koulu, joten auktoriteettiä tarvitaan kurin pitämiseen. Miesopettajia "uskotaan" enemmän kuin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin ehdottomasti muunsukupuolisen opettajan.

Vierailija
4/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni  mukaan parhaat alakoulun opettajat ovat pääosin naisia ja yläkoulussa voi olla muutama hyvä mieskin. Itsekin  olen opettaja. En sano kumpaa sukupuolta!

Vierailija
5/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehet oli mammareita ja vanhat naiset sai kurin! Niinpä niille annettiinkin aina ne pahat luokat.

Vierailija
6/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopeissa on helmiä kuten naisopeissakin. Tämän muistaa sekä omilta kouluajoilta että on koettu lastenkin kohdalla. Nytkin molemmilla lapsilla miesopet ja molemmat oikein mukavia, toinen ihan huippu! Itsellä on jäänyt mieleen myös yksi ihan super miesope omilta kouluajoilta.

Vierailija
7/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään miesopettajia vastaan.

Vierailija
8/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistyttären ala-asteen aikana sillä oli 3 miesopettajaa, ja hyvin opettivat.

Vierailija
9/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään ennakkoluuloja miesopettajia kohtaan.

Vierailija
10/10 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni opettajana on 1-2 luokilla ollut nainen, 3-6 luokilla mies, ja siitä eteenpäin on ollut sekä miehiä että naisia. Sekä mies- että naisopettajissa on ollut hyviä, keskinkertaisia ja huonoja.

Isäni oli opettajana 7-9 luokilla ja lukiossa, ja hän on mies. En itse ollut koskaan isäni oppilaana, mutta olen kuullut monelta hänen entiseltä oppilaaltaan, että hän oli hyvä opettaja (nyt eläkkeellä).