Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetko "salaa" lasten- tai nuortenkirjoja?

Vierailija
20.01.2020 |

Tähän saapi tunnustaa. Itse kuuntelin vastikään äänikirjoina kaikki Prinsessa Pikkiriikki -kirjat, onneksi uusi ilmestyy jo tänä keväänä. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen esim.Saariston lapset joka kesä.

Vierailija
2/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä täytyy salaa lukea? Kyllä mä luen niitä ihan salailematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vieläkin joskus vanhoja satuja, sillä ne ovat enimmäkseen tallessa kymmenien vuosien takaa. Tuntuu ihanan nostalgiselta.

Vierailija
4/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaa! Luen niitä lapsille, mutta hommasin pari vuotta sitten itselleni kaikki ruotsalaisen Nan Ingerin kirjoittamat heppakirjat ja luin ne.

Vierailija
5/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen usein niitä, mutta en salaa.

Vierailija
6/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue salaa, vaan ihan avoimesti Anna- ja Runotyttö -sarjoja, Pikku naisia ja sen jatko-osia, Seljan tyttö -sarjaa, Merja Otavan nuortenkirjoja. Varsinkin silloin kun olen sairas, tykkään lukea näitä.

Vierailija
7/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Juuri kuuntelin loppuun nämä:

https://areena.yle.fi/1-50344044 ja ne kaikki muut mitä siellä on.

Aivan ihania,ja kun ei tarvitse keskeyttää jos lapsi kysyy jotain.

Suosittelen lämpimästi!

Joo ja satukirjojakin luen!

Niin ja sadut ja tarinat,aikoinaan niitä todellakin kuuntelivat aikuisetkin,kun ei ollut telkkaa/radioo eikä muuta härpäkettä.

Lukekaa satujen historiaa niin kuulette miten julmia oli nykyiset prinsessasadut,varpaat poikki,sydän lautaselle jnejne.

Vierailija
8/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lapsille viisikoita ja neiti etsiviä. En kyllä ehkä itsekseni niitä jaksaisi lukea. Yhdet meni vielä nostalgiatrippinä, mutta noin muuten, tarvitsen vähän enemmän sisältöä.

Sen sijaan pottereita luen lapsilleni, mutta niitä kyllä voisin lukea uudestaan ilman lapsiakin. Luin ne tosin ensimmäistä kertaa itsekin vasta kun olin jo aikuinen.

Vierailija
9/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes häpeä sitä. Olen vasta viime aikoina innostunut lukemisesta, joten paljon on kirjoja luettavana. Etenkin moni lasten- ja nuortenkirjat on sellaisia "lukulistalla" olevia. Ainoa häpeämiskerta oli, kun menin vahingossa lasten lainauskoneelle ja se maukui kissan lailla joka välissä :D

Vierailija
10/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, mutten salaa. Usein vanhoja suosikkeja, mutta välillä myös uusia jos vaikuttavat mielenkiintoisilta.

Vierailija
11/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen nuortenkirjoja.

Ja myös muiksi kieliksi - ei ole liian vaikeaa.

Vierailija
12/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes häpeä sitä. Olen vasta viime aikoina innostunut lukemisesta, joten paljon on kirjoja luettavana. Etenkin moni lasten- ja nuortenkirjat on sellaisia "lukulistalla" olevia. Ainoa häpeämiskerta oli, kun menin vahingossa lasten lainauskoneelle ja se maukui kissan lailla joka välissä :D

Kiitos nauruista:) Mukavia lukuhetkiä sulle.

Vierailija
13/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan häpeilemättä tulee luettua. Hyllyyni sopii sadut, lapsuuden klassikot sekä lasten ja nuorten fantasiakin ihan harmoniassa rinnakkain aikuisten kauno- ja tietokirjallisuuden kanssa.

Vierailija
14/14 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja en kovinkaan paljoa lue, mutta toisinaan saatan lukea naispuolisille suunnattuja sarjakuvia.