Katsoitko sinä onneton edes neuvostoklassikkoa "Kurjet lentävät" YLEllä lauantaina?
Kommentit (19)
Ankeuden ylistys, joku venäläinen roipe vuodelta ei enää, kiitos.
Mutta sen kun katsoo, niin voi kokea itsensä ah niin kultturelliksi. Voi lähteä ystäviensä kanssa kahville ja toivoa, että voisi jollain aasinsillalla tuoda esiin, että on sen katsonut.
Klassikkoelokuva, aijon kyttää areenasta
Olen elänyt neovostoklassikkosuomessa, se riittää, yhtään itänaapurista tulevaa elokuvaa en katso.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt neovostoklassikkosuomessa, se riittää, yhtään itänaapurista tulevaa elokuvaa en katso.
Niin minäkin olen elänyt, aloin kuitenkin katsomaan kun on niin arvostettu ja tykkäsinkin. Aion katsoa uudelleenkin koska alku jäi nyt näkemättä. Ihminen tunteineen sama eli sitten missä päin maailmaa tahansa.
Katoin Areenasta ja aion katsoa vielä uudestaankin. Pidän neuvosto-aikaisista elokuvista yleensäkin.
Mutta katsoitteko Rakastuneen ramman?
Katsoin kolme kertaa ja nyt opettelen sitä todella -äh pakko kayttää tätä sanaa:koskettavaa laulua, jonka Loiri esittää todella hyvin.
Muutenkin koko elokuva on erittäin hyvä vaikka itkettävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon malliin kun elät, niin saattaapi jäädä sivistyskin tulematta.
Noh, kattele sinä vaan niitä Pirates of Caribbeania.
Tuli liian myöhään, menen nykyään nunkumaan klo 20 - 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen elänyt, aloin kuitenkin katsomaan kun on niin arvostettu ja tykkäsinkin. Aion katsoa uudelleenkin koska alku jäi nyt näkemättä. Ihminen tunteineen sama eli sitten missä päin maailmaa tahansa.
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon malliin kun elät, niin saattaapi jäädä sivistyskin tulematta.
Noh, kattele sinä vaan niitä Pirates of Caribbeania.
Itänaapurin sivistys: ei saa antaa totuuden sokaista itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli liian myöhään, menen nykyään nunkumaan klo 20 - 21.
Nunku
Joskus nuoruudessani "oli pakko" katsoa se "Andrei Rublev" käydäkseen vähänkään kultturellisa. Helvetin pitkä ja tylsä , mutta ah niin vasemmalta...
En, mutta katsoin sen sijaan "Ladat ryömivät".
Katsoin sen vuosia sitten Elokuva-arkistolla.
Taas uusi lisä listaan, joka alkaa Alastalon salilla. Eli mukataidetta, jota on pakko katsoa, jotta olis tekosivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi lisä listaan, joka alkaa Alastalon salilla. Eli mukataidetta, jota on pakko katsoa, jotta olis tekosivistynyt.
Katsominen ei kai tarkoita samaa kuin pakkopitäminen? Kuuntelen joskus musiikkia joka ei lainkaan makuuni, vaihtelu virkistää, voi joskus herättää tunteita jotka eivät muuten pääsisi ulos.
😥