Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset syövät niin paljon suklaata?

Vierailija
19.01.2020 |

Tarkkailin suklaahyllyä eräässä kaupassa ja naisia siellä oli enimmäkseen. Jotkut tepastelivat todella päättäväisen oloisesti ottamaan Fazerin sinisen suklaan. Lihoavat naiset eivät kuitenkaan ole kaunis näky. Pitää jotenkin vaalia linjojaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa vapauttaa endorfiineja, mielihyvähormonia. Suklaata syövät naiset siis ovat onnettomia tavalla tai toisella? Itse en ainakaan syö suklaata kuin suruun, murheeseen, stressiin, univajeeseen...

Mutta miksi miehet juovat niin paljon kaljaa?

Vierailija
2/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kyllä mies on se joka syö suklaata järkyttäviä määriä. Tämän viikonlopun saalis perjantaina 3 isoa royal-suklaalevyä (söin neljäsosan yhdestä levystä, mies loput 2,5 levyä), lauantaina sama satsi (jaettiin yksi levy jälkkkärinä koko perheen kanssa, mies söi loput), tänään kolme Daim-suklaapatukkaa (söin noin 3 cm palan, mies loput). Ei ole munkaan helppoa pitää painoa kurissa tällä systeemillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso takapuoli on nyt se juttu.

Vierailija
4/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää

Vierailija
5/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sit varmaan mies kun en syö suklaata ollenkaan :p

Vierailija
6/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puutteeseen syövät mutta miehelle ei voi antaa kun sitä pitää uudelleenkouluttaa seksiä säännöstelemällä.

Vierailija
7/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se maistuu hyvältä, tietenkin.

Vierailija
8/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabis laitonta niin on pakko syödä suklaata

Vierailija
9/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin korvike se on.

En ennen uskonut sitä, mutta nykyään tiedän sen olevan totta.

Kun oli saanti kohdillaan, ei suklaata kulunut.

Jotain ankeutta se ihmisessä syrjäyttää mukamas, kun saa suklaata (tai seksiä).

Vierailija
10/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso takapuoli on nyt se juttu.

Suomalaisilla naisilla on se jo syömättäkin.

Vierailija
11/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset ovat alitajuisesti kateellisia miehille kiveshiestä.

Vierailija
12/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tiennyt että tumma suklaa sisältää erittäin paljon ravintoaineita ja antioksidantteja? Sillä on havaittu jopa parantavia vaikutuksia eräissä autoimmuunitaudeissa. Kaakaopapu on superfoodien superfoodia. Itse syön varsinaista suklaata hyvin harvoin, ja silloin sen on oltava yli 60%. Joka aamu sen sijaan juon ison mukillisen aitoon kaakaojauheeseen tehtyä kuumaa kaakaota. Lisään joukkoon pari tl hunajaa ja mct-öljyä. Kahvia en juo ollenkaan, kaakaon teobromiini virkistää mielen ja kehon mukavan pehmeästi, eikä siitä tule pahaa oloa kuten kahvista. 

Vierailija
13/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä 86 prossasta suklaata 1-2 riviä. Se on hyvää. Muuta makeeta syön harvoin. En ole lihava.

Vierailija
14/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään suklaasta, mutta syön aika harvoin. Joulun aikaan söin tosi paljon. Nyt on sitten ylimääräisiä kiloja, mitä pitäisi sulattaa pois. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
15/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin syömään paljon lihaa aterioilla, niin aika lailla pääsin makeanhimosta.

M47

Vierailija
16/16 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa vapauttaa endorfiineja, mielihyvähormonia. Suklaata syövät naiset siis ovat onnettomia tavalla tai toisella? Itse en ainakaan syö suklaata kuin suruun, murheeseen, stressiin, univajeeseen...

Mutta miksi miehet juovat niin paljon kaljaa?

Varmaankin oska se nostaa dopamiinia miesten aivoissa 2 kertaa naisten aivoja enemmän. Tulee parempi olo.

Men are roughly twice as susceptible to alcohol abuse as women, and researchers believe they may have stumbled upon a reason: Dopamine, the neurotransmitter that figures in sensations of reward and pleasure, was significantly more evident in the brains of men than in women after knocking back a few drinks.

The men were significantly more affected by the alcohol—their brains released about twice as much dopamine as the women's brains. The dopamine was found primarily in the ventral striatum, a brain region associated with reward and motivation.

Toisessa tutkimuksessa amfetamiini nosti dopamiinia 3X naisten aivoihin verrattuna.

A new study suggests that amphetamines have a more pronounced effect on men's brains and triggers the release of three times as much of the feel-good brain chemical dopamine than in women.