En uskalla mennä treffeille
Eli en voi saada koskaan parisuhdetta. Silloin saattaisin juuri ja juuri uskaltaa, jos ei pitäisi mennä mihinkään kahvilaan muiden kuullen puhumaan.
N26
Kommentit (11)
Minä sovin treffit aina johonkin missä juodaan alkoholia, niin saadaan jännitys pois. T. 44-v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko.
Mutta sitten joku sanoo itsekkääksi, koska olen sinnku ja lapseton. Viimeistään muutaman vuoden päästä.
No älä sitten hae seuraa, tuollainen nynny saakin jäädä yksin.
Mitään ei saa missään, jos ei itse ole aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko.
Mutta sitten joku sanoo itsekkääksi, koska olen sinnku ja lapseton. Viimeistään muutaman vuoden päästä.
On sinullakin maailmanluokan ongelmat. 😂
Ehdota muuta tapaamispaikkaa. Miten olisi kävely jossain mukavassa puistossa ensi sunnuntaina? Helsingissä vaikka Kaivopuisto tai Seurasaari ovat hyviä. Kukaan ulkopuolinen ei kuule keskustelustanne kuin jonkin lauseenpätkän.
Mitä ihmettä, oot 26v. etkä uskalla treffailla
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten hae seuraa, tuollainen nynny saakin jäädä yksin.
Mitään ei saa missään, jos ei itse ole aktiivinen.
Miksi täällä on noin epäempaattisia ihmisiä?
Ei ole pakko. Ei ole pakko ja vältämätönttä mennä kahvilaan treffeille tai minnekään muuallekaan. Mutta omalta kohdalani kyllä koen luontevampana,etten sanosii turvallisempana treffipaikkana, jonkun julkisen ja "riittävän avoimen" paikan, kuin sen että menisin treffeille, jonkun itselle (täysin) tuntemattoman kotiin.... - Saati, että haluaisin "heti" kutsua toisen luokseni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko. Ei ole pakko ja vältämätönttä mennä kahvilaan treffeille tai minnekään muuallekaan. Mutta omalta kohdalani kyllä koen luontevampana,etten sanosii turvallisempana treffipaikkana, jonkun julkisen ja "riittävän avoimen" paikan, kuin sen että menisin treffeille, jonkun itselle (täysin) tuntemattoman kotiin.... - Saati, että haluaisin "heti" kutsua toisen luokseni.
Sinkkumies
Tosiaan! Varmaan pari kolme ensimmäistä kertaa on paras tavata jossain julkisella paikalla, missä on muita ihmisiä. Pitää terveen talonpoikaisärjen ja psykologisen silmän avulla arvioida, onko toinen suunnilleen kunniallinen kansalainen ja vilpittömällä mielellä liikkeellä.
Tämä ohje koskee myös miehiä.
Ei ole pakko.