Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiira Korven ig on parasta just nyt!

Vierailija
19.01.2020 |

Toivottavasti kaikki luistelijat ja luisteluvanhemmat, seuraihmiset ja valmentajat kuuntelevat Kiiran puheen videopostauksessa! Ja toimivat!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira toi esiin hyviä pointteja siitä, miten valmentaja saa yhä toimia tehtävässään, vaikka on saanut muka kiellon. Samoin siitä, että kyseisen ihmisen toimintatavat on tuotu esille jo pitkään harrastajien toimesta, mutta eivät ole vaikuttaneet yhtään mihinkään.

Vierailija
2/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea keskittyä puheeseen kun ihailen itse Kiiraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääh kiira,, nyt sykkii!

Vierailija
4/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki selkeästi, kuinka tämä asia on tärkeä Kiiralle ja kuinka vaikea hänen olisi puhua siitä rauhallisesti. Aivan loistava puhe, jossa oli monia hyviä pointteja. Ja on hienoa, että joku puhuu niiden lasten ja nuorten puolesta, jotka joutuvat tällaisten valmentajien vaikutuspiiriin. Ja tuo esille sen tuskan, jota nämä nuoret tuntevat pitkään, kenties koko elämänsä. On surkeata, pelottavaa ja naurettavaa, että Olympiakomitea ja Taitoluisteluliitto eivät ota tähän jyrkempää kantaa, vaan sysäävät vastuun seuralle.

Vierailija
5/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa Kiira!

Vierailija
6/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira rokkaa!

Vierailija
7/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin haluaisin olla Kiira Korpi. Nuoruus ja kasvu menisi johonkin määrätietoiseen keskittyessä, sitten voi myöhemmin nauttia aviosta ja ottaa rennommin kaiken suhteen.

Vierailija
8/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira taitaa itse kirjoitella tänne...typerää laittaa parin minuutin välein lähes identtisiä viestejä. Ei kukaan ehdi ottaa muutamassa minuutissa selvää mistä on kyse ja sitten hehkuttaa. Kiira on väritön, hajuton mauton tyyppi.

Vierailija
9/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno puhe, kiitos aloittajalle vinkistä. Nyt ollaan tärkeän asian äärellä.

Vierailija
10/11 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kumma jos nyt näiden kohujen jälkeen lasten vanhemmat eivät puutu tähän, samoin vanhemmat luistelijat. En ole koskaan ymmärtänyt näitä juttuja että joku hullu voi jatkaa kiusaamistaan vuosikausia.

Vierailija
11/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:n viesti on malliesimerkki siitä, miksi tasa-arvoon on vielä aivan hirvittävän pitkä matka ja miksi #metoo ei vielä ole ohi. Kuvottavaa.