Näin tosi ahdistavaa unta viime yönä
Olin isossa laivassa keskellä merta pienessä huoneessa ja tajusin että laivaa uppoaa kohta. Tajusin että kohta laiva kääntyy ja mä kuolen. Sit laiva yhtäkkiä kääntyi pystysuuntaan ja lähti uppoamaan. Samassa herään valtavaan ahdistukseen. Tosi ahdistava uni. Sit kohta nukahdan ja näen toisen laiva unen. Oon laivan kannella ja mun tuttu ohjaa sitä. Ollaan laivassa jollain tapaa "vankeina". Ollaan lähellä rantaa ja ehdotan mun tutulle et ajaa laivan rantaan, jotta päästään juoksemaan karkuun. Sit uni jatkuu niin et juostaan karkuun jotain "pahista" hirveessä paniikissa. Unet oli tosi todentuntuisia ja tänään on ahdistanut koko päivän. Mistä nämä unet kertoo? Oon aloittanut uudessa työssä minkä koen aika stressaavana..
Kommentit (6)
Näen että sinulla väreilyä puolisosi isoisoisään. Hän oli merimies ja joutui myrskyn suuhun matkatessaan Liverpoolista Kapkaupunkiin. Hänen aluksestaan ei selvinnyt kukaan.
Vaimonsa oli raskaana, joutui yksin huolehtimaan lapsesta.
Koet nyt unessa näitä asioita.
Unipallo kirjoitti:
Näen että sinulla väreilyä puolisosi isoisoisään. Hän oli merimies ja joutui myrskyn suuhun matkatessaan Liverpoolista Kapkaupunkiin. Hänen aluksestaan ei selvinnyt kukaan.
Aika hyvin. Ans ku arvaan: möyhyä? Oot pilvessä? Happoo et oo vetäny, et pystys kirjottaan noin selkeitä lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Unipallo kirjoitti:
Aika hyvin. Ans ku arvaan: möyhyä? Oot pilvessä? Happoo et oo vetäny, et pystys kirjottaan noin selkeitä lauseita.
En ole pilvessä, mutta leijailen kyllä.
Unet kertoo laivan uppoamisesta.
Zinc