Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko ikinä miehen kun olen muute kaunis nainen mutta huonot hampaat?

Vierailija
18.01.2020 |

En tiedä miksi ne on kuluneet sillä tavalla eikä ole varaa tällä hetkellä laittaa mitään kuoriakaan tai muuta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lainaa ja pistä leegot kuntoon.

Vierailija
4/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Minkä ikäinen olet, 12v?

Vierailija
5/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumat hampaat ja aina ollut miehiä tarjolla. Nyt jo avioliitossa.

Vierailija
6/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat. Hoikkuus ja pitkät hiukset on tärkeämpiä piirteitä.

Vierailija
7/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa luottokortiin tai auto lainaan niin on varaa laittaa pari tonnia hampaisiin.

Sitten maksat 100e kuussa pois eli 20kk eli noin pari vuotta.

Vierailija
8/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisesti ottaen miehet eivät ole TODELLAKAAN niin tarkkoja hampaista kuin naiset, ei lähellekään! Naiset kyllä katsovat miesten hampaita, muttei miehiä naisten hampaat samalla tavalla kiinnosta. Miehiä kiinnostaa ihan muut asiat.

Vierailija
9/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat korkeakorkoiset reisisaappaat ja nahkahameen, niin siinä kuule hampaat unohtuu!

Vierailija
10/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin kanssa kaksi laminaattia etuhampaisiin muttei varaa. En voi suu auki hymyillä. Olen työtön tällä hetkellä.

Vierailija
11/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät suusi kiinni, niin kuin kunnon naisen kuuluukin. Avaat sen vain syödessä, kun sinulta kysytään jotain tai otat suihin.

Entäs hymyily ja nauraminen?

Ap

Vierailija
12/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät suusi kiinni, niin kuin kunnon naisen kuuluukin. Avaat sen vain syödessä, kun sinulta kysytään jotain tai otat suihin.

Ap

Älä naura, koska miehet luulee, että naurat niiden pienille pippeleille. Sen rinnalla sun huonot hampaat on pikku juttu!

Vierailija
13/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rumat ja kuluneet hampaat. Eroosio kuluttanut hampaani. Kunnallisella muovitettu hampaita, mutta isot välit ja rumat silti. En kehtaa hymyillä. En koskaan löydä kumppania näillä hampailla. Ei varaa yksityiseen hammashoitoon, vaikka käyn töissä.

Vierailija
14/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pane käsi tai viuhka eteen. Teet kainon vaikutelman ja se vetoaa miehiin.

Vierailija
15/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain, oikein hyvän miehen joka lupasi laittaa hampaat kuntoon.

Vierailija
16/17 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rahoitusvaihtoehtoja on työttömälle saada laminaatit hampaisiin? Alan olee epätoivoinen jo. Olen siis oikeastaan määräaikaisella eläkkeellä. Ei varaa laittaa tonneja hampaisiin. Reiät ja suuhygienistin työn yritän jakaa 1 käynti per kk.

Vierailija
17/17 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleisesti ottaen miehet eivät ole TODELLAKAAN niin tarkkoja hampaista kuin naiset, ei lähellekään! Naiset kyllä katsovat miesten hampaita, muttei miehiä naisten hampaat samalla tavalla kiinnosta. Miehiä kiinnostaa ihan muut asiat.

On siinä kuitenkin raja olemassa. Jos on sellaiset kunnon noita-akan hampaat niin alkaa siinä monella miehellä polvet tutisemaan alla. Sellainen hirmutar kun pyrkii ihostelemaan ja pusuttelemaan. Siinä mitataan miehen luonnetta tosissaan. Pitää olla tosi puutteessa ja tosi epätoivoinen jotta siihen miehen työhön ryhtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi