Kaikkien aikojen suurin puhallus on SUSHI: pieni kalapala riipaakun ympärillä. Että ihmiset on yksinkertaisia!
Kyllä me mieheni kanssa kikateltiin mahamme löysille, kun katsottiin sushin hintoja. 😂😂 Tyhmät ihmiset maksavat itsensä kipeiksi OHUESTA kalakääreestä PAKSUN riisipaakun päällä!! 🤣🤣 Kehutussa Järvenpään cittarissakin KONE tekee ne rullat!! Ei edes käsityöllä hinta selity!!!! Ai että kieriskeltiin sohvalla!!! Huh huh huh!!!
🍣 kauppias nauraa matkalla pankkiin
Kommentit (32)
Itse käyn aina leipähyllyllä naureskelemassa idiooteille, jotka ostavat valmiiksi tehtyä leipää. Eikö ne tajua, että se on melkein pelkkää JAUHOA? Eikä edes käsityötä. Huh huh! 🤣
Ja te miehen kanssa vedätte onnesta soikeana bulkkikaljaa Koffin laatikosta. Oy Sinebrychoff Ab kiittää. Ja teidän maksat. Ja röllykkä kasvaa.
Sushissa riisi on se juttu. Ja mitä siinä päällä on, on mauste. Riisi on ylipäätään tärkein osa Kaakkois-Aasialaisessa ruokapöydässä. Tällaisella sushin proteiini-hiilari -suhteella japanilaiset ovat maailman pitkäikäisintä kansaa. Hassua, eikö?
Ja se sushipala maksaa saman kuin kahvi kahvilassa, mutta senkin tietysti mieluummin keittelette kotona ja hihittelette, miten joku maksaa maltaita kahvista.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn aina leipähyllyllä naureskelemassa idiooteille, jotka ostavat valmiiksi tehtyä leipää. Eikö ne tajua, että se on melkein pelkkää JAUHOA? Eikä edes käsityötä. Huh huh! 🤣
Minä taas nauran pelleille jotka ostaa jauhoja
No en mä sen takia käy töissä, että aina pitää kaikki tehdä itse ja kituuttaa kaurapuurolla.
Suomessa vaan nyt on aika hintavaa syödä ravintolassa.
Onko palsta saanut vakituisen sushinvihaajatrollin? Tuntuu että näitä keskusteluja aloitetaan yhtenään. Näköjään kaikesta jaksaa joku jankata...
Vierailija kirjoitti:
Minä syön leipää jossa ei ole lainkaan jauhoa. paketin päällä lukee jauhoton. Hinta on aika kova, mutta kun syön pari siivua per päivä niin 420 g leipä kestää minulla viikon. Saat naureskella ihan vapaasti köyhyydellesi.
Mikä yksinkertainen riipaakku siellä taas kouhottaa. Onko deittisushipoju naamioitunut akaksi tällä kertaa, kerran kun pääsi pottukattilaltaan kylille sushien ihmeitä katselemaan ja siitä riipusti 8 eri uikutusketjua.
En ole mikään sushifani, mutta ymmärrän, että siinä maistuu laatu. Ja riisi on etenkin tärkeä. Vähän eri juttu kuin euroshopperin 50 snt/kg puuroriisi, jonka päällä on 3 g savukampelaa.
Susheja ei tarvitse ostaa.
Niitä voi tehdä itsekin ja itsetehdyt ovat paljon parempia ja puhtaampia.
Mikä tahansa trendiruoka on aina kallista,
Sushi ei enää ole trendiruoka, mutta siinä maksaa raaka-aineet ja ennenkaikkea käsityö.
Joka sushi on tehtävä käsin, sitä ei kone tee, eikä kypsy itsestään uunissa.
Lisäksi se on tuoretuote, jotka yleensäkin ovat hinnoiltaan tyyriimpiä.
Että naureskelkaa vaan idiootit, kun pää on tyhjää täynnä, eihän tyhmät muuta osaakaan kuin nauraa!
Kaupasta en osta koskaan, mutta joskus haluan mennä oikein sushiravintolaan syömään kunnon annoksen. En siis mihinkään kiinalaiseen buffaan, jossa niillä paloilla ei ole mitään tekemistä sushin kanssa. Japanissa olisi kiva käydä.