Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 52-vuotias ja tyttäreni on 13-vuotias. Mulla alkaa vaihdevuodet ja tytöllä kuukautiset. Miten kestän tämän iän?

Vierailija
18.01.2020 |

Auttakaa. Tekee pahaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekee pahaa?

Naisen elämän luonnollisia kausia.

Vierailija
2/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Sitä se on, kun lapset pykätään aina vain myöhäisemmällä iällä.

Ennen vanhaan lapset muutti kotoa viimeistään siinä vaiheessa, kun äiti alkoi kiukutella vaihdevuosiaan, ei ollut murrosikäiset ja vaihtari-ikäiset saman katon alla.

Itsekin tein lapset kolmekymppisenä, mutta en kuitenkaan lähellä neljääkymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Millaiset vaihdevuosioireet sulla on? Miten tyttären menkat tähän liittyvät?

Nyt vähän outo avaus.

Vierailija
4/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on 39 vuotta ikäeroa, joten eikö tuo ole kummallekin aivan luonnollista? Miksi teet asiasta ongelman? Oletko kateellinen tyttäresi nuoruudesta vai etkö hyväksy omaa vanhenemistasi?

Vierailija
5/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä siinä tekee pahaa?!

Vierailija
6/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä on pointti?

Vierailija
7/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelepa, että sinullakin alkoivat kuukautiset joskus. Ja mieti, että tulee päivä, jolloin tyttärelläsi alkavat vaihdevuodet.

Elämän kierto.

Vierailija
8/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
9/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äiti itkee menetettyä nuoruutta kun tytär vasta alkaa ymmärtämään olevansa kohta nainen. En haluaisi omalle kohdalle tällästä traagista vastakkainajattelua.

Vierailija
10/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä yhtälössä yllättää?

Ajattelitko että säilyt itse nuorena kun teet

lapsen vanhana?

Vierailija
11/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli.

Vierailija
12/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen tajunnut miksi äitini aikanaan itki ja oli järkyttynyt kun hänen kuukautisensa loppui, kun hän oli täyttänyt 40v. Itse taas taistelin tuolloin todella runsaiden ja kivuliaiden murrosiän kuukautisten kanssa. Muistan tuijottaneeni äitiäni, ja ajatelleeni, että hänhän on jo vanha, että täh! 😢😢

Vierailija
13/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli.

No jep, ja silti porukka kosahti heti jumiin...

Vierailija
14/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen, kun tyttäresi on kasvamassa naiseksi ja elämä edessä, kun sinun kehosi taas pikkuhiljaa lopettaa toimintansa?

Vierailija
15/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Sitä se on, kun lapset pykätään aina vain myöhäisemmällä iällä.

Ennen vanhaan lapset muutti kotoa viimeistään siinä vaiheessa, kun äiti alkoi kiukutella vaihdevuosiaan, ei ollut murrosikäiset ja vaihtari-ikäiset saman katon alla.

Itsekin tein lapset kolmekymppisenä, mutta en kuitenkaan lähellä neljääkymppiä.

Mikä tuo "ennen vanhaan" oli, 70-luvun äidit? Sitä ennen että jälkeen on ollut hyvin tavallista saada lapsia vielä nelikymppisenä.

Vierailija
16/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään trolli. Samoja tuskia koin kun miesystävän kahdella tytöllä alkoi kuukautiset, ja itsellä ne oli loppumassa. Tunsin kateutta ja katkeruutta, koska he olivat puhkeamassa kukkaan ja itse taas olin kuivahtamassa vanhaksi akaksi.

Vierailija
17/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen tajunnut miksi äitini aikanaan itki ja oli järkyttynyt kun hänen kuukautisensa loppui, kun hän oli täyttänyt 40v. Itse taas taistelin tuolloin todella runsaiden ja kivuliaiden murrosiän kuukautisten kanssa. Muistan tuijottaneeni äitiäni, ja ajatelleeni, että hänhän on jo vanha, että täh! 😢😢

Jos kuukautiset loppuu 40-vuotiaana, ne on ennenaikaiset vaihdevuodet, ei mikään hyvä juttu.

Vierailija
18/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu! Mikään, ei mikään ole naisen elämässä parempaa kuin kuukautisten loppuminen! Enkä myöskään tajua miten tyttäresi menkat vaikuttavat _sinuun_?

Vierailija
19/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ihanaa, kun menkat vihdoin loppuivat!

Johan niitä kestikin lähes 40 vuotta.

Vierailija
20/33 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhoa tyttäresi elämää kateudella, tuo on luonnollista elämän kulkua. Ja kyllä, me kaikki vanhenemme - sinäkin. Ole mukana juhlistamassa tyttäresi elämän käännekohtia, kuukautisten alkaminen on hieno tapahtuma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi