Erään hlön käytöksen takia vilustuin pahasti!
Pesin pyykkiä pesutuvassa enkä huomannut huuhdella rumpua.
Miten kävikään, villavaatteeni haisi järkyttävälle pesu/huuhteluaineelle jonka takia en voinut vaatetta käyttää.
Jouduin kulkemaan ulkona kylmässä ja vilustuin tosi pahasti.
Olen vieläkin kipeä.
Oon huuhdellut villavaatetta mutta edelleen se lemuaa sille aineelle!
Kommentit (23)
Oletko joku tahdoton apina? Kai sulla on omatkin aivot ja kyky käyttää niitä? Ota nyt ne lääkkeet niin on taas parempi mieli. Ps. Osta oma pesukone!
Vierailija kirjoitti:
Huoh, milloin ihmiset alkaa ottamaan asioita selvää? Kylmä ei sairastuta.
Vilustuminen. Vettä satoi ja tuuli kävi ja mulla ei ollut sitä villaista alla koska se lemusi niin paljon.
Oma vika, olisit pessyt sen koneen ennen käyttöä, jos huuhteluaine niin paljon haittaa.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilustuminen. Vettä satoi ja tuuli kävi ja mulla ei ollut sitä villaista alla koska se lemusi niin paljon.
Sellaista sairautta ei olekaan kuin vilustuminen.
Pesukoneita EI SAA huuhdella. PEsukone on rikki mikäli edellisen pesijän huuhteluaineet eivät peseydy pois kun laitat oman vaatteesi sinne ja peset sen.
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneita EI SAA huuhdella. PEsukone on rikki mikäli edellisen pesijän huuhteluaineet eivät peseydy pois kun laitat oman vaatteesi sinne ja peset sen.
Rummun huuhtelu ohjelma on.
Se käytti niin paljon aineita että ne eivät poistuneet koneesta.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika, olisit pessyt sen koneen ennen käyttöä, jos huuhteluaine niin paljon haittaa.
No siinähän se ilta olis menny. Oli viimeinen puoli tuntia käytössä.
Olet saanut jostain viruksen tai bakteeritartunnan. Sää tai vaatetus ei sairastuta
Turvallinen toiminta pesutuvassa
Pese ensimmäinen oma koneellisesi 60 C kirjopesuohjelmalla, jo hygieenisistä syistä, sen jälkeen 40 C kone ja jos seuraava on 30 C villaa ja silkkiä sisältävä koneellinen, pese jo edellinen samalla pesuaineella, joka sopii myös näille aremmille kuiduille.
Oli siis oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku tahdoton apina? Kai sulla on omatkin aivot ja kyky käyttää niitä? Ota nyt ne lääkkeet niin on taas parempi mieli. Ps. Osta oma pesukone!
Niin, en siis sotke konetta liiallisilla aineilla.
Käytätkö lääkkeitä jotta huuhteluaineet pesutuvassa lähtisivät pois niiden avulla?
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen toiminta pesutuvassa
Pese ensimmäinen oma koneellisesi 60 C kirjopesuohjelmalla, jo hygieenisistä syistä, sen jälkeen 40 C kone ja jos seuraava on 30 C villaa ja silkkiä sisältävä koneellinen, pese jo edellinen samalla pesuaineella, joka sopii myös näille aremmille kuiduille.
Oli siis oma vikasi.
Ei mitään järkeä.
Kyse on siitä että tietyt ihmiset käyttävät liikaa pesuaineita ja huuhteluaineita yleisissä pesutuvissa!
Nää nyt on vaan otettava huomioon, jos yleistä pesutupaa käyttää. Osta oma kone, niin voit pestä pyykkiä koska vaan ja vaikka ihan ilman mitään aineita.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ota selvää? Tutkimusten mukaan kylmä saa flunssan tarttumaan helpommin.
Valita sille eräälle henkilölle, äläkä meille! PS. Osta oma pesukone.
Kuvottava tyyppi olet. Kaikesta syytät aina muita.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava tyyppi olet. Kaikesta syytät aina muita.
No minä en niitä huuhteluaineita sinne jättänyt ja on selvä asia että ne jämähtävät seuraavan pesijän pyykkeihin.
Se on totuus.
Ja haju oli niin karmea etten voinut sitä vaatetta käyttää.