Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kiva anoppi käskyttää kokoajan vapaalla koska työpaikalla tekee niin.

Vierailija
18.01.2020 |

Että mä inhoan sitä. En voi sietää yhtäkään viikonloppua hänen kanssa. Ei osaa koskaan ottaa rennosti, ihan ylikierroksilla kokoajan, tekee raskasta duunia ja on kuin korvaamaton marttyyri.

Kun on ihana leppoisa viikonloppu meille muille niin tämä tyrannosaurus hoitaa, hoivaa, käskyttää meitä muita kuin lampaita. Eniten käy sääliksi appi joka on tota jaksanut 40 vuotta katsoa.

" tee näin, laita lusikat noin päin, ota pyyhe ja blähbläh". Pelkkää käskyttämistä ja ohjestusta. Silti koko asunto on iso kaaos. Mit vähemmän hallitsee oma hyvinvointia ja elämä sitä enemmän käskyttää.

Haluan avautua tästä hänelle mutta miten jotta ei loukannu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos menet anoppis naaman eteen ja sanot että pidä sinä haaska se turpas kii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on samanlainen. Entinen avovaimoni heitti sen meiltä aikoinaan ulos ja nykyinen vaimo ei päästä edes sisälle. Ongelma on siis hoidossa. 😂

Vierailija
4/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten vietät aikaa hänen kanssaan? Oma valintasihan se on.

Vierailija
5/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että onkohan sulla mennyt nyt työ ja vapaa-aika sekaisin, kun minä en ole sinulla töissä.

Vierailija
6/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että taivas on yleensä lyhytaikaisen närkästymisen tuolla puolen.

Vierailija
7/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käskyttääkö teillä ollessa vai kun te olette hänellä kylässä? Kumminpäin vain, käskisin tehdä itse kun osaa sen selvästi paremmin.

Oma anoppi ehdottaa aina, jos aikani käy heillä pitkäksi mitä kaikkea voisin tehdä.

Ennenkuin tulee meille, latelee pitkän listan asioista mitä ei sitten tee.

Jos tulevat pitkän matkan päästä ja teen ruuan valmiiksi, haukkuu sen jo etukäteen. En kyllä pakota syömään, toki saa olla syömättäkin. Siis haukkuu miehensä puolesta: ettei "Pertti" kyllä tälläisestä ruuasta tykkää, mutta kumma kyllä "Pertti" aina kehuu ja ottaa lisää.

Vierailija
8/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te oikein vietätte viikonloppuja anoppilassa? Me ei koskaan ja anoppia nähdään 1-2 krt/v. Kuulostaa oudolta että ootte noin paljon siellä. Ja mitä meet jos et kerran viihdy?

Vierailija
9/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa ollaan anoppilassa, iso talo jossa on puutarha mitä mies tykkää hoitaa, minäkin viihdyn siellä mutta kun se käskyttäminen.

Ruuan suhteen anoppi on painajainen. Ei ole yksikään ruoka mitä uskaltaa syödä ja myös puhuu miehensä puolesta, ei Timo sellaista syö. Kokoajan neuroottinen ruuan kanssa, anoppi on aika ylipainoinen ja me ollaan hoikkia. Silti jaksaa aina käskyttää mitä meidän pitää syödä ja kokoajan pelkkää että meille iskee diabetekset, veranpainetauteja ja lihavuutta.... onkohan tämä mun anoppi ihan terve??! Itse syö äärimmäisen epätervellisesti, kotiruoka sörsseliä syö mutta mättää päivät pitkät limpparia, karkkia, keksejä. Mua kuvottaa, olen kysynyt siltä että ihanko oikeasti noi on hyviä sun mielestä?! Keskivartalolihavuus hänellä paukkuu ja meille inisee sitten siitä kun ilta 19 syödään ruokaisa papu salaattia nälkään.

Mun vanhemmat ovat normaaleja, tosi rentoja ja ei ole koskaan tollaisia ongelmia ollut.

Vierailija
10/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi avautua hänelle. Valita mieluummin tänne. Jos avaudut, niin suhteenne on pilalla ikiajoiksi.

Ainoa keino on, että tapaat häntä mahdollisimman vähän.

Vierailija
11/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä logiikka on näillä anopeilla? Miksi niiden pitää käskyttää, näpäyttää ja ohjailla?

Vierailija
12/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä osin anoppi sitten on ”muuten kiva”?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän