Kun asiakaspalautus ei ole mennyt perille
Eli Ellos paketista palautin osan, palautuksen arvo 180 €. Nyt tuli lasku koska palautus ei ole menny perille. Mistäs tätä nyt etsitään?
Kommentit (14)
Kai sinulla on kuitti palautuksesta? Jos on, se on Elloksen ja postin välinen asia.
Soitin jo, kuulemma saattaa vieläkin postin lakko vaikeuttaa. Mut kysyivät kuittia. Ei meillä Posti mitään kuittia anna, pakettiin vaan se tarra päälle mikä palautusta varten on tullut, paketin ojennus tiskille, kiitos ja hei.
Koodi mikä mulla on, on se tarran koodi.
Ap
Outoa. Kyllä siitä pitäisi kuitti saada. Sillä voit todistaa, että oikeasti olet jättänyt paketin postin kuljetettavaksi. Ilman kuittia kai hankala todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Koodi mikä mulla on, on se tarran koodi.
Ap
Se riittää. Laita kuva siitä Elloksen asiakaspalveluun
Vierailija kirjoitti:
Soitin jo, kuulemma saattaa vieläkin postin lakko vaikeuttaa. Mut kysyivät kuittia. Ei meillä Posti mitään kuittia anna, pakettiin vaan se tarra päälle mikä palautusta varten on tullut, paketin ojennus tiskille, kiitos ja hei.
Se kuitti yleensä pyydetään itse.
Vierailija kirjoitti:
Soitin jo, kuulemma saattaa vieläkin postin lakko vaikeuttaa. Mut kysyivät kuittia. Ei meillä Posti mitään kuittia anna, pakettiin vaan se tarra päälle mikä palautusta varten on tullut, paketin ojennus tiskille, kiitos ja hei.
En tiedä, onko kuittia pakko erikseen tarjota, mutta pakko se on antaa jos asiakas haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodi mikä mulla on, on se tarran koodi.
Ap
Se riittää. Laita kuva siitä Elloksen asiakaspalveluun
Se palautustarrahan on valmiina asiakkaalle tulevan paketin mukana, ei kuva siitä todista että paketti on annettu kuljetukseen.
Aina pyydät kuitin. Tarvitsetko kuitin joskus kysyvät.
Pitäisi antaa aina.
Oma Posti palvelu kännyyn.
Näkyy kaikki vaiheet ja se että paketti haettu myös.
On appi.
Itse näin että Telia hakenut paketin jonka palautin.
Vähennyskin tehty.
Jos ei palautukseen näy skannauksia eikä sulla oo kuittia niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Aina pyydät kuitin. Tarvitsetko kuitin joskus kysyvät.
Pitäisi antaa aina.
Oma Posti palvelu kännyyn.
Näkyy kaikki vaiheet ja se että paketti haettu myös.
On appi.
Itse näin että Telia hakenut paketin jonka palautin.
Vähennyskin tehty.
Taitaa palautusohjeissakin olla maininta kuitista?
Se on totta ettei kaikki sitä kuittia anna ellei pyydä.
Minä palautin myös paketin asiakaspalautuksena perjantaina 30.7. postin pakettiautomaattiin (ei Ellos). Paketti seikkailee yhä matkalla, viimeisin merkintä on 3.8.
Tahallaanko vitkuttelevat asiakaspalautusten kanssa? Ärsyttää. Minulle päin paketti tuli parissa päivässä.
Kai sulla on postin seurantatunnus/kuitti palautukselle...?