Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna laitetaan hormonikierukka

Vierailija
20.06.2006 |

ja hermostuttaa kauheasti. Pelottaa jos se sattuu. Tosin kolme synnytystäkin takana, joten kivusta kokemusta, mutta pelottaa sellaiset äkilliset kovat kivut. Kertokaa sattuuko se.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat inhat hajut alapäähäsi samalla kun pääset haluistas eroon!

Vierailija
2/9 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kauhean kipeästi, nipisti pikkuisen. Ja vuotoa ei ollu kamalasti, jos ois ollu enemmän, ois varmaan sattunu vielä vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:2

Vierailija
4/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntui ihan vain pieni menkkakipu kouristus kerran alavatsalla ja siinäpä se. Otin kyllä terkkarin ohjeen mukaan särkylääkkeen ennen kierukan laittoon menoa. Mullakin on kaksi synnytystä takana, joten ilmeisesti kohdunsuu jo väljempi :P

Vierailija
5/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologeilta jos kysyy, niin vastaus on aina vakio; ei tietenkään! Todella harvalle naiselle tulee esim. e-pillereistä kuulemma minkäänlaisia sivuoireita. Tosielämässä tuntuu, että lähes jokaisella pillerien käyttäjällä on mielialan vaihtelua, masennusta, itkuisuutta, haluttomuutta, painonnousua, päänsärkyä...mietin siis, että kuuluuko hormonikierukka tähän samaan kastiin?

Vierailija
6/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Gynekologeilta jos kysyy, niin vastaus on aina vakio; ei tietenkään! Todella harvalle naiselle tulee esim. e-pillereistä kuulemma minkäänlaisia sivuoireita. Tosielämässä tuntuu, että lähes jokaisella pillerien käyttäjällä on mielialan vaihtelua, masennusta, itkuisuutta, haluttomuutta, painonnousua, päänsärkyä...mietin siis, että kuuluuko hormonikierukka tähän samaan kastiin?

t:2

Vierailija
7/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli en taida edes viitsiä kokeilla sitä, tulee vain kallis kokeilu. Mulle ei ole koskaan mikään hormonaalinen ehkäisy sopinut, eri merkkisiä minipillereitä olen kokeillut viimeksi, sillä tuloksella että sain järkyttävät mustat säärikarvat ja olin kiukkuinen kuin ampiainen koko ajan. t.7

Vierailija
8/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on nyt 2. hormonikierukka menossa, välissä tehtiin 1 lapsi lisää. :)

Synnytyksiä 4 takana. Ei sattunu kierukanlaitto, mäkin kyllä otin buranan tuntia ennen ku menin lääkärille. Kierukka on nyt ollu reilu kuukauden. ekana päivänä vuosi vähän, sit ei mitään.. Sit kun alko ekat menkat, vuosin 2 viikkoa. Nyt toista päivää ilman vuotoja. Mut silti uskon parempaan. Edellisen kierukan aikana kesti 4 kk, siis epäsäännöllistä vuotoa, mut sit hävis menkat. Kannattaa kokeilla!

Eikä oo mitään sivuoireita, halut on tallella, kuten aina ollutkin.. ;)

Ja kaikki muukin. Eikä mun alapääni haise yhtään enempää kun ennenkään. Ei ainakaan mies valita vaikka hyvinkin läheltä sitä välillä tutkii ;)

Kannattava kokeilu, varsinkin kun sain kierukan ilmaiseksi! :)

Vierailija
9/9 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi