Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kommentti "kun mennään sinne X:n tupareihin niin sä peität noi pisamat jotenkin"

Vierailija
17.01.2020 |

Hänen kaverinsa tuparit tulossa. Tällä kaverilla on ns. täydellinen tyttöystävä. Minä olen ihan tavallinen ja lisäksi minulla on paljon pisamia. Kysyin että miksi ne pitää peittää niin joku voisi kuulemma luulla niitä finneiksi tai ruviksi...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 2020 luvulla pisamia pidetään viallisina ja omana vikana? Ne on geeneissä kelle tulee pisamia auringosta. Samoin luomet. Kevät ja syksy tyypit värianalyysin mukaan saa pisamia. Luulis et ihmiset olis nykypäivänä valveutuneita?

Vierailija
22/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamakasvoiset naiset ovat helvetin seksikkäitä tapauksia 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on ihania. Poikaystäväsi on typerys.

Ansaitset parempaa.

Vierailija
24/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on hyvä ja etsii täydellisen tyttöystävän. Jos ei löydy menee yksin. Osaat kyllä arvostaa itseäsi, olet arvokkaampi kuin pintakuori

Vierailija
25/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin tapailun alussa vähän samalla tavalla, paitsi että kyse oli pienen tatuoinnin peittämisestä. Tuossa kohtaa en vielä jättänyt vaan yritin ottaa huumorilla, ja voin kertoa että se oli suuri virhe. Tuollaiset kommentit pahenivat (valitettavasti tuollaisten keskenkasvuisten tapausten kanssa ne AINA pahenevat ja siitä se kontrollointi + henkinen väkivalta sitten alkaa!) todella lyhyessä ajassa todella ilkeiksi, niin että pian vain itkin kotona tapaamisten jälkeen ja tunsin kauniina aikuisena naisena itseni yhtäkkiä todella riittämättömäksi ja epäviehättäväksi. Tajusin, että ”mies” yrittää vain saada minulle yhtä huonon itsetunnon kuin hänellä itsellään on, jotta en olisi hänelle niin suuri uhka ja että jos haluan jatkossa voida hyvin itseni kanssa minun on pakko lopettaa tuollaisten puheiden kuunteleminen kokonaan.

Ennen kuin suhde edes vakavoitui pistin jätkän pellolle ja häntä kuulemma harmittaa kun ei voida olla edes ystäviä. Miksipä olisin kusipään kanssa edes ystävä? Miksi hän puhuisi minulle ystävänään yhtäkkiä kunnioittavammin kuin tapailemalleen naiselle? Ap, suosittelen että sinäkin pistät tuon vain äkkiä poikki ja päätät kestää sen väliaikaisen kamalan olon mikä siitä seuraa. Sydänsurut ovat ihan hirveitä mutta ne menevät ajan kanssa ohi, kun ne uskaltaa vain kohdata. Se on paljon parempi vaihtoehto, kuin jäädä suhteeseen jossa pikkuhiljaa menetät itsekunnioituksesi ja elämänilosi jonkun epävarman luuserin takia. Myöhemmin on vaikea lähteä, kun olet pahemmin nujerrettu ja voimat on viety. Lähde nyt, lupaan ettet kadu. Minäkään en katunut edes silloin kyyneleet poskilla, koska vaikka sattui ja vihasin hetken itseäni ja maailmaa, tiesin että tämä on oikea päätös. Se tunne vahvistuu vain koko ajan.

Tsemppiä ja halauksia!!!!!! Ps. Itsehän kadehdin kaikkia joilla on pisamia.

Vierailija
26/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi todellinen tilanne, niin neuvon aloittajaa jättämään tuollaisen m.ulkun ja vähän äkkiä. Mä olisin vastaavassa tilanteessa jo "pakannut kassini" ja poikaystävä saisi mennä tupareihin ihan keskenään.

Vierailija
27/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maalaisin naaman ruskealla meikkivoiteella, menisin juhliin jälkijunassa ja siellä sitten kaikkien kuullen pokerinaamana selittäisin että tämä nyt on tämmöinen yritys peittää pisamat kun X niin nätisti pyysi 😂

Vierailija
28/28 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aiemmin pisamani aiheuttivat asiatonta valitusta. Sitten hankin Tollonpoistimen(TM), joka poisti elämästäni 75 kg toopemiestä ja turha natina katosi! Ihoni ei ole koskaan ollut näin hehkeä! Kiitos Tollonpoistin(TM)!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä