Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko puolisosi paras ystäväsi?

Vierailija
16.01.2020 |

Jos ei ole, onko se sulle ok?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei mulla muitakaan ystäviä ole.

Vierailija
2/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksistäni on ollut suhteen aikana paras ystäväni. Muissa suhteissa puoliso on lähinnä ollut joku tuttu jonka kanssa asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos ei olisi, sehän tarkoittaisi, että mulla on joku toinen erittäin hyvä ystävä, mikä sekin olisi hieno juttu. Ei puolison tarvitse jokaiseen tarpeeseeen vastata, semmoinen odotus on kohtuuton.

Vierailija
4/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Enemmän paras ystävä kuin intohimon kohde vaikka hyvää seksiä onkin.

Ollaan viimevuodet oltu käytännössä 24/7 yhdessä kun molemmat tekee töitä kotoa käsin, työmatkat tietty erillään sekä kummankin omat reissut. Lomat tiiviisti yhdessä.

Meillä on vain niin hauskaa kimpassa:) Ei silti olla mitään nyhjääjiä

Vierailija
6/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paras ystävä, puhumme niin työasiat kuin historian ja nykyiset tunteet ja ajatukset.

Vierailija
7/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehdottomasti!

Vierailija
8/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Tosin on rakkaita eläinmaailman kavereita mutta ihmisistä mieheni on paras ystäväni. Oikeastaan muita ihmisystäviä ei edes ole.

Vierailija
9/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. En osaisi elää sellaisessa suhteessa, jossa ei olisi.

Vierailija
10/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen ajatus, että ei olisi.

Vierailija
11/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
12/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kolmenkymmenen vuoden yhteiselon aikana olemme kasvaneet yhteen emmekä erilleen niin kuin kaikki muut pariskunnat. Kaikki eronneet lähipiirissämme johtuen että tekivät lapsia mutta me emme ole lapsia halunneet niin suhde ei ole pilalle mennyt. On yhteinen harrastus koti ja omat eri harrastukset suotu kummallekkin. Ollaan vannottu että huolehditaan toisistamme loppuun asti niin että kuolema vasta erottaa tai ei sitä tiedä erottaako silloinkaan. On siis meillä työkaverit ja sukulaiset mutta ne ovat vain taustalla jossain missä lie. Ikäkriisit ja ongelmia on tullut ja mennyt emmekä ole mitään helppoja luonteita niin että särmiä on hiottu. Kaksi erikoista luonnetta eikä mitään tavanomaista ja ehkä se kiehtookin meitä niin ettei olle kyllästytty vieläkään toisiimme. Eikä olla mitään lapsia tarvittu yhteen lujittamiseen. Ketään ei ole lapset lujittaneet ja päinvastoin erottaneet koko suvuissamme kaikki lapsiperheelliset ovat eronneet. Me emme tarvitse itsemme jatkajia tähän maailmaan eikä sillä ole merkitystä tässä liikakansoituksen tuhoamassa maapallossa sillä olemme ihan pieru saharassa tai ei sitäkään. Täällä on ihan turhaa enään raataa että elättää muualta tänne tulevat loiset. Jatkakoon nuori sukupolvi niiden elättämistä. 

Vierailija
13/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Puolisoni on puoliso, rakastaja, rakastettu, elämänkumppani. Parhaat ystäväni (2) ovat ihmisiä, jotka ovat tunteneet minut jo kauan ennen kuin olen puolisoani edes tavannut. JOS liittomme päättyisi, niin ystäväni olisivat edelleen läheisimpiä ihmisiäni.

Vierailija
14/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti on. Hän on se luotettuni, paras ystäväni, isoin tukeni ja rakkauteni. Minulla on myös hyviä ystäviä, muttei mitään hänen kaltaistaan.

Vierailija
15/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paljon muutakin, mutta myös paras ystävä. Ollaan kasvettu yhteen.

Vierailija
16/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun paras kaveri ja ystävä. On kyllä muutama muukin hyvä ystävä ja kaveri mulla, että ihan kaikkea en puolison kanssa tee.

Vierailija
17/17 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole...