Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi harrastaa seksiä, koska oma kroppa ällöttää

Vierailija
15.01.2020 |

Niin, lihoin siis sairauden ja siihen olevan lääkityksen takia reilummin ja nyt 2v mennyt ja olen vihdoin siinä kunnossa, että seksuaalisuuteni on käynyt palaamaan. En ole siis koko sairastelun aikana ollut intiimistä kenenkään kanssa. Ongelmani kuitenkin on, että en siedä kroppaani. En itse koe tämän tapaisia vartaloita vetävänä, joten en myöskään tunne itseäni seksikkääksi.

Millä olette itse nostattaneet omaa seksikkyyden oloa, silloin kun se ei ole tuntunut luonnolliselta? Haluaisin todella kovasti olla intiimistä jonkun kanssa, mutta nyt pelkät kuvitelmatkin saavat karvat pystyyn.

Työskentelen siis terveempää elämää päin, kunnostanut ruokavalion ja ottanut liikunnan elämääni, mutta painoa on suuri määrä pudotettavana ja enkä tiedä ratkaiseeko se ongelmaani, vai tunnenko oloni yhtä seksittömäksi vaikka vuoden päästä olenkin taas ihan itselleni tutuissa mitoissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/2 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pimeessä peiton alla, niin ei tarvitse ottaa paineita. Ei se miehiä tunnu kiinnostavan, miltä naiset näyttää, kunhan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän