Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomatuliaiset

Vierailija
15.01.2020 |

Siivosin tuossa kaappeja ja löysin sukulaisten ja tuttavien etelänmatkoiltaan tuomia tuliaisia. Aivan järkyttävä esiliina kukkokuviolla Portugalista, materiaali muistuttaa kertakäyttöpöytäliina. Thaimaasta tuotu viuhka, missä lukee jotain, en tietenkään tiedä mitä. Kreikasta tuodut lasinaluset "eroottisilla" kuvilla. Miksi, oi miksi, te lomalaiset raahaatte tälläistä roskaa ympäri maailmaa? Tänään heitin nuo kaikki (ja paljon muutakin), kuormittamaan jätehuoltoamme. Ei kiitos tuliaisille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen samaa. Mitä kukaan tekee jollain matkamuistokrääsältä paikasta, jossa itse ei edes ole käynyt? Ymmärtäisin, jos itselle ostaisi jonkun mukavan muiston, mutta että muille ihmisille? Ja kaiken huipuksi yleensä ne on valmistettu Kiinassa tai muualla Aasiassa. Ei mitään järkeä.

Vierailija
2/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon tuliaisiksi jotain paikallisia herkkuja, jos ylipäätään tuon mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötävä/juotava on paras tuliainen. Ei jää nurkkiin pyörimään.

Vierailija
4/4 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä on ajalta jolloin 1 perhe suvusta kävi jossain, nykyään kai matkustetaan useampi kerta vuodessa niin vaikea kuvitella että tuodaan tuliaisia,  varsinkaan tuota krääsää. Syömiset/juomiset ok. Kortteja olisi kyllä kiva saada, mutta niitäkään kukaan ei lähetä- 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä