Laihduin 5 kiloa reilussa viikossa!
Olen siis nuori nainen, pituus 161 cm ja lähtöpaino ennen laihdutuksen aloitusta 83,3 kg ja tänään viikon ja kahden päivän jälkeen painoni on 78,3 kg.
Miten laihduin? Jätin sokerit, viljat ja perunan pois. Karkin ja muun herkuttelun korvasin marjoilla, pähkinöillä ja tummalla suklaalla. Tosin herkkujen osalta noudatin 1 viikkoon herkuttelupäivän.
En siis myöskään käy salilla tai jumppaa. Kuntoilu käy kävellen ja asun tosi mäkisellä asuinalueella joten se on myös ekstraa!
Kyselkää ihmeessä mikäli kiinnostaa kuulla lisää! Tsemppiä jos lähdet myös laihduttamaan tai muuttamaan ruokavaliota:)
Kommentit (7)
Itse ymmärrän "laihtumisella" rasvan palamita ja sitä ei voi tapahtua viittä kiloa viikossa. Jos paino putoaa viisi kiloa viikossa, niin siitä ehkä noin puolet on nestehukkaa ja neljäsosa proteineja vain yksi neljäsosa rasvaa.
Jos paino putoaa yli kilon viikossa, niin silloin ollaan hakoteilloä.
Mikä nopeasti lähtee, tulee nopeasti takaisin ja tuo kaveritkin mukanaan.
Kunhan et luule että oli kaikki rasvaa...
En usko. Sun kuukautiskierto on siinä vaiheessa vain, että ylimääräinen neste poistui..odotappas pari viikkoa, niin saat osan takaisin.
Sama kun minä mainostaisin laihtuneeni 92.7 kilosta 79.7 kiloon yön aikana... miten? Kävin synnyttämässä.
Sinusta on vaan poistunut nestettä monta kiloa. Näin siksi, että olet vähentänyt hiilareita. Laihtumisen kanssa tuolla ei ole juuri mitään tekemistä. Oikeasti laihtunut olet luultavasti 0,5-1 kg. Loppu on nestettä, mikä tulee takaisin heti jos syöt muutaman päivän enemmän tai runsashiilarisemmin.
Ok. Ja nyt olet tyytyväinen ja palaat vanhaan pas*aan ruokavalioon?
Onnea! Olet saanut nesteet liikkeelle. Tuntuu varmaan kivalta. Onnea jatkoonkin.