Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteen kesto ja onni?

Vierailija
14.01.2020 |

Kuinka kauan olet ollut kumppanisi kanssa yhdessä ja oletko vielä onnellinen suhteessa?

T. Parisuhteita kammonnut, mutta nyt korviaan myöten ihastunut ikisinkku

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta, olen onnellinen 💗

Vierailija
2/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta ja onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta ja onnellinen edelleen.

Vierailija
4/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta ja menee oikein hyvin. Paremmin kuin edellisessä suhteessa muutaman vuoden jälkeen ja sekin kesti sentään seitsemän vuotta.

Vierailija
5/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
6/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, tosin vasta kolme vuotta suhdetta takana. Olin tätä ennen myös suhteita kammonnut ikisinkku.

Vierailija
7/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta ja olen onnellinen. Toivon ettei kukaan onnettomassa suhteessa tällaisia vuosimääriä elämäänsä kuluta.

Vierailija
8/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta ja onnellisia ollaan.

Vierailija
9/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen dynamiikka pitää olla molempia tyydyttyvällä ja kestävällä pohjalla, muuten ei onnistu. Jos onnistutte luomaan teille sopivan suhteen ja siihen liittyvät säännöt ja käyttäytymismallit, niin se on varmasti parasta mitä elämällä on tarjota. Suhde, niin kuin ihminenkin itsessäänkin on alituisen muutoksen kourissa ja kaipaa päivitystä ja keskusteluja. Mitään yleispätevää ohjetta ei ole, koska olemmehan kaikki yksilöitä vikoinemme ja tarpeinemme. Jos ei yritä, ei voi saavuttaakkaan mitään.

Vierailija
10/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta, edelleen yhdessä. En ole onneton mutta mitään ylitse vuotavaa onnentunnetta en suhteessa koe, onnen tunteet tulevat muista asioista.

Vierailija
11/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.5 v, onnellisia ollaan. :)

Vierailija
12/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva parisuhde vaatii molemmilta parisuhdetaitoja. Ennen suhteeni olivat mitä olivat, nykyinen suhde on täysin eri maata, koska olen itse kasvanut ihmisenä. Ehkä kohdalle on osunut myös minulle oikeanlainen kumppani. Molemmilla on omat elämät ja yhdessä viettämämme aikaa ei väritä ne arkiset työt ja velvollisuudet, vaan tapaamme kun on aikaa omistautua toiselle ja yhteisille mielenkiinnon kohteille. Ei unelmoida ns perinteisestä parisuhteesta yhteisine asuntoineen, vaan yritämme panostaa aina siihen yhteiseen aikaan. Kun toista on pieni ikävä, niin tapaamisemme on aina pienimuotoinen onnenhetki keskellä harmaata arkea. Yhdeksän ihanaa vuotta näin

Vierailija
13/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut ikisinkkuun, ja luulen että hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Tuntuukin että kumpikaan meistä ei tiedä mitä tehdä, sillä minullakaan ei ole parisuhde ole ollut mitenkään tavoiteltujen asioiden listalla. Vaikeaa kun oma rationaalinen ajattelu ei tunnu enää järkevältä. Minkälainen tilanne ap:lla on?

Vierailija
14/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20 vuotta.

Hemmetin hyvin menee ja joka päivä rakastun fitnessperseiseen puolisoni uudelleen.

Vierailija
15/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiva parisuhde vaatii molemmilta parisuhdetaitoja. Ennen suhteeni olivat mitä olivat, nykyinen suhde on täysin eri maata, koska olen itse kasvanut ihmisenä. Ehkä kohdalle on osunut myös minulle oikeanlainen kumppani. Molemmilla on omat elämät ja yhdessä viettämämme aikaa ei väritä ne arkiset työt ja velvollisuudet, vaan tapaamme kun on aikaa omistautua toiselle ja yhteisille mielenkiinnon kohteille. Ei unelmoida ns perinteisestä parisuhteesta yhteisine asuntoineen, vaan yritämme panostaa aina siihen yhteiseen aikaan. Kun toista on pieni ikävä, niin tapaamisemme on aina pienimuotoinen onnenhetki keskellä harmaata arkea. Yhdeksän ihanaa vuotta näin

Minulla sama, emme halua asua yhdessä .

Vierailija
16/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotta ja 3 kuukautta, avoliitossa kesakuusta asti ja edelleen olen erittain onnellinen, ihan silleen etta heraan hymyillen joka aamu kun saan herata toisen vieresta ja ajattelen useamman kerran paivassa, miten onnekas olen kun olen loytanyt juuri hanet. <3 

Vierailija
17/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v, onnellinen