Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan asioita, joita ei saa Lidlistä

Vierailija
13.01.2020 |

Leivinpaperi

Fazerin suklaat

Pizzapohjat

Grillattu broileri

Aurajuusto

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollista palvelua?

Vierailija
222/242 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollista palvelua?

Joo, nuoret naiset kikattavat keskenään niin korvanappiluureillaan eivätkä jouda palvelemaan asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskenlaskija-juustoa, valikoimassa jäljitelmä Tukkijätkä.

Vierailija
224/242 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä Lidlin pakasteista? Mä en jotenkin lämpene niille ja aina jos tarviin pakasteena vihannessekoituksia/ranskalaisia/kalapuikkoja/yms., menen S-Marketiin. En tykkää myöskään Lidlin jäätelöistä.

Eli pakastepuoli on Lidlin suurin heikkous, jos multa kysytään. Muuta puutetta en ole huomannut.

Vierailija
225/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lidlissä on aikakauslehtiä, samoin löytyy kukkia, vaatteita, miehille työkaluja. Käymme sekä Lidlissä että Prismassa, molemmista ostetaan parhaat tarjoukset. Lidlin paistopisteen tuotteet menevät kaupaksi. 

Vierailija
226/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut Lidlistä palvelua, sen kun kysyy, niin saa vastauksen. 

Vierailija
227/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suomalaiset banaanit mainittiin?

Vierailija
228/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut Lidlistä palvelua, sen kun kysyy, niin saa vastauksen. 

Joo, Lidlin palvelu ei ole yhtään sen huonompaa kuin muissakaan ruokakaupoissa.

Tuotteiden sijoittelun tosin tuntevat ylivoimaisesti parhaiten ne, jotka keräävät Prismassa nettitilauksia. Näiltä saa vastauksen tuotteen sijainnista kuin kaupan tiskiltä.

Vierailija
229/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ei lorvailla, työntekijät laittavat tuotteita hyllyyn nopeaan tahtiin. Menenkin hamstraamaan hedelmiä kilokaupalla ja samalla tapaan entisiä työtovereita, olen eläkkeellä kunnan palveluksesta.

Vierailija
230/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastaukset, joissa ei ymmärretä että kaikista Lidleistä ei saa samoja juttuja. Aika erilaiset ovat valikoimat esim. keskustan Graniittitalossa vrt. jonkun pienehkön kunnan Lidlissä. Osa Lidleistä myy paikallisten tuottajien leipiä, tuoretta sushia ja irtokarkkeja, osasta ei saa edes aikakauslehtiä. 

Vierailija
231/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pienten Lidlien asiakkaat eivät ymmärrä, että on myös paljon suurempia Lidlejä, joissa valikoimaa ja lajitelmaa riittää. Kukkaro kiittää joka kerta, etenkin kun vertaa K-marketin hintoihin. 

Vierailija
232/242 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi oikeasti vertaa jopa kymmenien tuhansien neliöiden Prismoja ja Citymarketteja parin sadan neliön Lidleihin? 

Vierailija
233/242 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä joka väitit ettei Lidlistä saa Wasabitahnaa, saahan sitä, katso vaikka eilinen Lidlin tarjouslehtinen. Aasian herkkuja talo täynnä. Mausteita löytyy niitä eksottisempiakin, ihme valehtelijoita.

Vierailija
234/242 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaviinietikka

Vierailija
235/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kannattaa kallista k-markettia, kun voi säästää rahaa. Teilläkö on rahaa vaikka tuhlattavaksi asti. Käymme kahdessa kaupassa, ja molemmista parhaat tarjoukset, Lidl ja Prisma. Joka päivä ei käydä kaupassa. Lähikauppa on k-market tai Sale, kyllä on pienen kaupan lisää hinnoissa.

Vierailija
236/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä joka väitit ettei Lidlistä saa Wasabitahnaa, saahan sitä, katso vaikka eilinen Lidlin tarjouslehtinen. Aasian herkkuja talo täynnä. Mausteita löytyy niitä eksottisempiakin, ihme valehtelijoita.

En ole tuo joka sanoi ettei lidlistä saa wasabitahnaa. Mutta vähän eri asia noi jotkut sesonkitarjoukset. Jos lidlistä saa vuoden ainana wasabitahnaa ehkä kolmena erillisenä viikkona, niin ei se silloin kuulu perusvalikoimaan eikä voi väittää että "lidlistä kyllä saa wasabitahnaa"

Vierailija
237/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ajakaa omaa etuanne ja käykää suomalaisessa kaupassa. Hyvinvointivaltio eli ilmainen koulutus ja terveydenhoito ja sosiaaliturva ym pysyy pystyssä vain jos tuemme kotimaisia veronmaksajia.

Saksalainen Lidl vie liikevoiton ja sen veron Saksaan.

Vierailija
238/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apetina fetajuustoa kartonkikuutiossa.

Saa ainakin itäharjun lidlistä.

Vierailija
239/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa että suomalainen koulutus, terveydenhoito ja sosialituki säilyy jatkossakin, ei kannata osaa mitään saksalaisten omistamista lidleistä.

Kannattaa ostaa suomalaisesta kaupasta, kuten S -kaupasta tai K-kaupasta. Silloin kaikki liikevoitot ja verot jäävät Suomeen.

S-ryhmä maksaa veroja Suomen valtiolle tuhat kertaa enemmän kuin lidl.

Kannattaa aina valita suomalainen kauppa ja suomalainen tuote, jotta meillä riittää töitä ja varoja.

Valtio on sitten hyvä ja maksaa esim. opiskelijoille sen verran, että on varaa ostaa muutakin kuin Lidlin halvimpia tuotteita.

Minä olen velkaa valtiolle siitä että olen saanut ilmaisen koulutuksen, terveydenhoidon yms. Siksi haluan ainakin tukea suomalaisia kauppoja kotka maksavat veronsa Suomeen, vaikka itse en paljonkaan kynene veroja maksamaan.

Vierailija
240/242 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lidlissä ostavat ihmiset ovat epäisänmaallista väkeä. Luulisi että perussuomalaiset ajattelisivat suomalaisen yhteiskunnan etua, mutta niinhän asia ei näytä olevan. Taitaa aika moni ajaa suomalaista hyvinvointivaltiota alas, omilla päivittäisellä valinnoillaan.