Yhtäkkiä äitiysloman jälkeen en osaa mitään!
En ole ikinä _hakenut_ yhteenkään työpaikkaan, vaan mua on aina niihin pyydetty. Olen ollut hyvä ja ymmärtääkseni pidetty työntekijä. Mulla on koulutus ja ilmeisesti sana kulkee.
Sitten olin vähän yli kolme vuotta äitiyslomalla ja hoitovapaalla (kaksi lasta). Sen jälkeen mua pyydettiin töihin taas. Olin siinä paikassa alle vuoden, koska tunsin olevani todella huono, surkea, osaamaton. Päätin irtisanoutua ennen kuin mut irtisanotaan.
Olin vähän aikaa työttömänä, kunnes mut pyydettiin uuteen paikkaan. Nyt tulee taas samanlainen olo. Että en osaa mitään ja että kaikkia vaan turhauttaa todella paljon, että tämmönen osaamaton surkimus on pyydetty sinne. Että pomoakin harmittaa, kun palkkasi minut ilman haastatteluprosessia ja joku toinen jäi palkkaamatta.
Onko tällaista kenelläkään muulla?
Jossain määrin tuttu fiilis varmasti kaikille lapsen saannin jälkeen töihin palaavalle! Voi ap, yritä olla armollinen itsellesi. Sulla on pienet lapset ja valtavasti asioita tehtävänä joka päivä, ja töihin kiinni pääseminen monen vuoden jälkeen kyllä kestää. Saatko nukuttua, liikuttua ja syötyä hyvin arjessa? Varmista ensin että suhun ollaan aidosti tyytymättömiä ennen kuin sellaista suret. Olisko sulla mahdollisuuksia lisäkoulutuksiin tai mentorointiin työssäsi että pääsisit siihen taas paremmin kiinni? On myös vaihtoehto että juuri nyt ei ole sun elämässä vaativan työn aika, muutaman vuoden päästä resursseja on enemmän. Tsemppiä! Terv. Äiti asiantuntijatyössä