Kuinka paljon vanhempi nainen on potentiaalinen parisuhteeseen, entä seksisuhteeseen?
Kuinka monta vuotta vanhemman naisen kanssa voisit alkaa parisuhteeseen? Entä seksisuhteeseen? Ja ei, en kaipaa nyt vastauksia hopeaketuilta.
Kommentit (13)
Parisuhteessa ehkä 5v (aina ovat olleet minua nuorempia, nytkin 10v), mutta seksissä 45v on toteutunutkin kun olin nuori ja panin kaikkea mikä liikkui. 40-50v naiset ovat parhaita seksissä.
Minua on aina kiinnostanut jonkin verran vanhemmat naiset. Kun olin nuori (<25) pidin 30-40-vuotiaista, ja pikku hiljaa se iän myötä nousi, tosin ei aivan yhtä nopeasti kuin oma ikä, eli kuroin hieman rakoa kiinni: nyt kun itse olen jo 50 niin haarukka on ehkä 45-55 v. Tarkoitan siis tällä sitä, minkä ikäinen nainen minua kiehtoo eniten nimenomaan seksimielessä.
Avioon tms. vakituiseen parisuhteeseen en kuitenkaan ole koskaan halunnut itseäni vanhemman naisen kanssa, ainakaan enempää kuin korkeintaan pari vuotta vanhemman. Tosin en myöskään nuoremman; kyllä minulle paras vaihtoehto on aina ollut samanikäinen - ja onneksi sellaisen löysinkin. :)
Ei vuosilla ole siinä merkitystä. Täysi-ikäinen kuitenkin täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei vuosilla ole siinä merkitystä. Täysi-ikäinen kuitenkin täytyy olla.
Niin, seksissä. Kaikki jonnekin 70v saakka käy. Tietenkin tapauksesta riippuen. Itselläni oli nuorena paljon vanhempi nainen opettajana ja se vasta oli mahtavaa aikaa!
Sen sijaan parisuhteessa suunnilleen saman ikäinen nainen on paras. Tosin itselläni ovat monet olleet 10v nuorempia. Olen jo 60v.
30mies kirjoitti:
65 maksimi seksille ja 35parisuhteelle.
65 vuotta vanhemman kanssa ei kannata ihan täysiä paukuttaa menemään, että ei lonkka murru. ;D
Vierailija kirjoitti:
30mies kirjoitti:
65 maksimi seksille ja 35parisuhteelle.
65 vuotta vanhemman kanssa ei kannata ihan täysiä paukuttaa menemään, että ei lonkka murru. ;D
No voihan sitä valita semmoisen asennon ettå mies ei rasitu.
Parisuhteeseen ottaisin aivan maksimissaan 2v vanhemman ja siinä tapauksessa naisen pitäisi kompensoida ikäeroa olemalla muuten todella hyvät geenit omaava.
Seksisuhteeseen menisi tällä hetkellä ehkä 5v vanhempi vaikka mielummin mahd paljon nuorempi.
Seksisuhteeseen max. 60v, ja silloinkin vain, jos on vielä kuosissa, jotkut on, mutta jotkut ovat jo täysin mummoja tuossa iässä, joten he eivät käy missään nimessä. Sama ikähaarukka ja kriteerit seurustelussa. M54.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen ottaisin aivan maksimissaan 2v vanhemman ja siinä tapauksessa naisen pitäisi kompensoida ikäeroa olemalla muuten todella hyvät geenit omaava.
Seksisuhteeseen menisi tällä hetkellä ehkä 5v vanhempi vaikka mielummin mahd paljon nuorempi.
2v vanhempi ei ole mikään ”ikäero”, vaan käytännössä samanikäinen kanssasi.
Aikuisilla ihmisillä ikäero on pikkasen enemmän kuin joku kaksi vuotta.
Mutta sinänsä ymmärrän sinua, itsekään en voisi olla itseäni vanhemman miehen kanssa.
Samanikäinen ok, mutta mieluiten vähän nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2v vanhempi ei ole mikään ”ikäero”, vaan käytännössä samanikäinen kanssasi.
Aikuisilla ihmisillä ikäero on pikkasen enemmän kuin joku kaksi vuotta.Mutta sinänsä ymmärrän sinua, itsekään en voisi olla itseäni vanhemman miehen kanssa.
Samanikäinen ok, mutta mieluiten vähän nuorempi.
Lisään: siis samanikäinen = oma ikä +/- 2 vuotta, vähän nuorempi = 4-8 vuotta nuorempi
Ei täälä ole kuin hopeakettuja.