Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ikinä saaneet herjaus/uhkauskirjettä? Tänään sellainen tipahti postiluukusta :(

Vierailija
13.01.2020 |

Siinä kirjeessä mua haukuttiin mun terveydentilan takia ja sanottiin ettei mun kaltaisia luonnonoikkuja pitäs olla olemassa. Syytti myös sossun elätiksi, vaikka käyn töissä päivittäin. Sit siinä lopussa luki et se ajaa mun yli autolla tai tulee oven läpi kirveen kanssa. Poliisille kyllä varmasti ilmoitan tästä. Onko kellään mitään vastaavaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä ettei tommonen tyhjänpäiväinen uhkailu pelota, mut haukkumisessa pääs pahasti ihon alle. Enempää en tarkenna, mitä kirjoitti.

Vierailija
2/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta. Avaa vähän mikä tekisi susta luonnonoikun...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arvausta kuka?

Ilmoita poliisille.

Vierailija
4/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille. Törkeää tuollainen.

Vierailija
5/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muuta kuin ilmoitat poliisille.

On todisteena, jos sulle jotain loppujen lopuksi sattuisi.

Joku sekopää kirjoitellut, mutta ilman muuta ota poliisin yhteys.

Vierailija
6/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, mutta kahta tuttavallani soitettiin ja lähetettiin herjauskirjeitä.

Molemmat tekijät jäivät kiinni, sillä jossakin vaiheessa jättivät poliisille jälkensä. Taustalla mielenterv. ongelmat.

Vierailija
7/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taannoin oudon lappusen postilaatikkoon koskien erästä poliitikkoa tai entistä poliitikkoa. Sävy oli ikävä mutta en nyt ulkoa muista oliko siinä uhkailua mutta herjausta ainakin.

Vierailija
8/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hullulta. Avaa vähän mikä tekisi susta luonnonoikun...?

Mul on melko näkyvä liikuntavamma ja lisäks monta mielenterveysongelmaa🙄

Vierailija
9/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirjeitä tullut, mutta on kyllä haukuttu perusteetta yleisönosastopalstalla ihan nimellä. Ihmettelin, että miten kyseinen lehti lähtee julkaisemaan moista törkyä, mutta sitten kohautin hartioitani ja ajattelin, että maailmaan mahtuu. Typeräksi teki kirjoittaja vain itsensä.

Vierailija
10/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko arvausta kuka?

Ilmoita poliisille.

Saattaa olla kuka tahansa naapureista tai joku kotipaikkakunnalta🤔

Vierailija
11/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Kirjottiko käsin vai oliko joku tuloste?

Mäkin olen pari elämässäni saanut.

Johonkin se paha olo pitää purkaa.

Muista että satuit vain kohdalle.

Pahempia ongelmia "kriitikolla" on.

Vierailija
12/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin autottomat ja kirveettömät saa huokaista helpotuksesta.

Oveen voi laittaa ilmoituksen Soita ovikelloa, koputa tai vihellä. Muunlaiset sisääntuloyritykset huomiottajätetään.

Itse ehkä ottaisin 30 ilmaista kopsuu kirjastossa ja liimailisin julkisiin juttuihin.

Mutta olenkin epäreilu😁

Vierailija
13/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko omakotitalossa, rivitalossa vai kerrostalossa? Oliko siis tipahtanut postiluukusta ilman merkkiä vai tuotu itse luukusta sisään / postilaatikkoon?

Vierailija
14/14 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa oli joku kummallinen naapuri. Häntä ärsytti kai kun olin vauvan kanssa kotona silloin. Vanha nainen  ( ruots.kiel.  ) esti minua välillä kulkemasta , kuulusteli mistä tulen. Myös kadulla tarttui hartioista ja ravisteli minua ihan Mannerheiminiellä Töölössä. Huuteli seinän takaa jotain uhkauksia.  Hän asui yksiössä joka oli oikeastaan meidän isomman päätyhuoneiston sisällä osittain. Onneksi kummatkin mummolat olivat ihan parin sadan metrin päässä, että pääsin karkuun. Hän myös harrasti perättömiä juttuja. Poliisista ei ollut apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän