Onko kohta 50v täyttävällä sinkkunaisella mitään toivoa?
Löytää siis miestä, joka olisi edes lähelle omaa ikää?? Havahduin tänään ajatukseen, että täytän tänä vuonna 50v. Eli se lienee punainen vaate (eikä siis hyvässä mielessä) kaikille alle 60v miehille ☹️
Kommentit (77)
Tottakai on toivoa ja ei ne kaikki miehet todellakaan ole aina nuorempien perään. Moni hakeutuu ja toivoo oman ikäistään seuraa.
Vaikeaa on. Itse olen 45 v hoikka ja urheilullinen perusnätti nainen, parisuhteeseen kelpaan + 50 v-70 v.
Meidän ikäisistä miehistä 80%-90% ei tavallisille miehille kelpaa tavallinen, samanikäinen nainen, he haluavat hoikan -10-20 vuotta nuoremman kauniin naisen.
50 v. ikisinkkunainen löytää varmemmin miehen kuin 50 v. peräkammarin poika, se on saletti. Eri asia on haluaako sitä edes enää?
Sinkkunaisesta en tiedä, mutta eronneena naisena löysin 50+ vuotiaana todellisen aarteen. Katsoo tuolla parhaillaan uutisia. Älykäs, koulutettu, suunnilleen ikäiseni hyvännäköinen mies <3
Taas puhutaan vain iästä.
Ihan kuin mitään luonteenpiirteitä ei olisi.
Taidan olla mielummin yksin.
Paras keskittyä muihin asioihin elämässä.
N48
Suurin piirtein yhtä helppoa tai vaikeaa se oman ikäisen ukon saaminen on 50+ kuin sitä ennenkin. Toki ne miehet, jotka haluavat saada vielä lapsen, eivät enää kiinnostu sinusta.
Laitoin treffipalstalla perjantaina oman profiilin ja jo maanantaina tapasin nykyisen avomieheni. Olin tuolloin 51 ja hän minua 4 vuotta nuorempi. Olen tasapainoinen ja tavallinen huumorintajuinen nainen. Älä usko yhtään mitä täällä sanotaan. Tuossa iässä on vielä miesenemmistö. Kannattaa myös rohkeasti katsella niitä hiukan nuorempia miehiä.
Jos olet upporikas, eikä tarvitse harrastaa seksiä, läheisyyttä eikä näyttäytyä yhdessä julkisilla paikoilla niin joku kuusikymppinen saattaa hyvinkin suostua seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on. Itse olen 45 v hoikka ja urheilullinen perusnätti nainen, parisuhteeseen kelpaan + 50 v-70 v.
Meidän ikäisistä miehistä 80%-90% ei tavallisille miehille kelpaa tavallinen, samanikäinen nainen, he haluavat hoikan -10-20 vuotta nuoremman kauniin naisen.
Hoikka kaunis nuori nainen ei halua tavallista vanhaa miestä.
Täältä palstalta ei kannata kysyä, täällä on tosi ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä, jotka haluavat toiselle vain pahan mielen. Varsinkin miehet. Minusta sinulla on vaikka mitä mahdollisuuksia. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä ikäkysymystä, minusta 50 v. on nuori. Ehkä 30-luvulla 50v oli vanha, mutta ei enää nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Täältä palstalta ei kannata kysyä, täällä on tosi ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä, jotka haluavat toiselle vain pahan mielen. Varsinkin miehet. Minusta sinulla on vaikka mitä mahdollisuuksia. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä ikäkysymystä, minusta 50 v. on nuori. Ehkä 30-luvulla 50v oli vanha, mutta ei enää nykyaikana.
Ja näiden juttujen tarkoitus on aivopestä naiset ottamaan vanha mies. Pesu menee kyllä hukkaan, sillä juttuja luettuani päätin kelpuuttaa vain nuoremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden juttujen tarkoitus on aivopestä naiset ottamaan vanha mies. Pesu menee kyllä hukkaan, sillä juttuja luettuani päätin kelpuuttaa vain nuoremman miehen.
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
50 v. ikisinkkunainen löytää varmemmin miehen kuin 50 v. peräkammarin poika, se on saletti. Eri asia on haluaako sitä edes enää?
Miksi 50 v peräkammarin poika haluaisi miehen?
Kaikki on mahdollista, paljon on omasta asenteesta kiinni. Minä löysin yli viisikymppisenä miehen, jonka kanssa ollaan nyt oltu useampi vuosi yhdessä. Hän oli tutustuessamme työtön ja itsetuntokaan ei ollut parhaassa mahdollisessa kuosissa. Häneen teki vaikutuksen se, että joku puhui hänelle kauniisti ja oli rohkaiseva. Nyt miehellä on vakituinen työpaikka, itsetunto parantunut huimasti ja suhteemme toimii edelleen. Olen häntä muutaman vuoden vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 50 v peräkammarin poika haluaisi miehen?
Koska ei saanut naista?
Kissa tai vähintään 70-80 vuotias sokea mies, siinäpä ne viisikymppisen naisen seuravaihtoehdot.