Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nainen saa seksiä netistä anonyyminä? Miten?

Vierailija
13.01.2020 |

Seksittömyys masentaa. Masentaa niin paljon, etten kestä! Miten nainen löytäisi vaivansa arvoista seksiä anonyyminä netistä? Minulla ei ole tauteja, olen normaalipainoinen, mutta keskivert(ihra)peppu eli ei täydellinen instababevartalo. Uskon olevani hyvää seksiseuraa, mutta irtosuhteista ei ole kokemusta, joten ensikerrat voi jännittää. Mistä löytäisin turvallisesti seksiä?!

Onneksi aloitus oli lyhyt niin muistin sen vielä, saakelin av-akat poistatti sen. :D

Joku ehdotti alkuperäiseen ketjuun, että baarista ja minulla on ongelma eli ei ketään, jonka kanssa lähteä yöelämään. Se voi tietysti muuttua. Vinkkejä yksin kulkemiseenkin otetaan vastaan.

Ehdotettiin tekemään ilmoituksia joka paikkaan? Minne ja minne ensimmäisenä? Minkälaisilla lohkeaa sitä, mitä etsin?

Kommentit (18)

1/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys masentaa. Masentaa niin paljon, etten kestä! Miten nainen löytäisi vaivansa arvoista seksiä anonyyminä netistä? Minulla ei ole tauteja, olen normaalipainoinen, mutta keskivert(ihra)peppu eli ei täydellinen instababevartalo. Uskon olevani hyvää seksiseuraa, mutta irtosuhteista ei ole kokemusta, joten ensikerrat voi jännittää. Mistä löytäisin turvallisesti seksiä?!

Onneksi aloitus oli lyhyt niin muistin sen vielä, saakelin av-akat poistatti sen. :D

Joku ehdotti alkuperäiseen ketjuun, että baarista ja minulla on ongelma eli ei ketään, jonka kanssa lähteä yöelämään. Se voi tietysti muuttua. Vinkkejä yksin kulkemiseenkin otetaan vastaan.

Ehdotettiin tekemään ilmoituksia joka paikkaan? Minne ja minne ensimmäisenä? Minkälaisilla lohkeaa sitä, mitä etsin?

No FwB ehdottomasti paras tommoseen ja voi löytyä ihan mistä vaan, itsellä sinkku aikana ihan täältäkin (AV puolelta) törmäsin ja toinen ihan treffi jutuista.

2/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä voin sanoa, että tuntuu niin samalta.

Vierailija
4/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, teen nyt suomi24-tiliä ja kurkistan mitä siellä on. :) Tähän mennessä tullut ihan hyviäkin profiileja vastaan, mutta niissä sitten lukee, että etsivät jotain vakavampaa. Pitääköhän kuinka usein paikkaansa? Nyt kun sain profiilin valmiiksi oli tullut viestejä. Voitteko vielä auttaa: mikä on kik ja miestä sinne pääsee? :o

Ap

Vierailija
5/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg täällä tulee aivan kymmenittäin viestejä, joissa kerrotaan pitkät pätkät kuinka on valmiina palvelukseen ja maksaa hotellit ym. (vaikka laitoin profiiliin, etten halua lahjoja). o.O Pitäisiköhän ottaa tuo haen seksiä pois, en nimittäin ehdi lukea näitä kun tulee tätä vauhtia ja suurinosa reippaasti yli hakemani ikähaarukan, joka ei ollut mitenkään nirso alkuunkaan... No tuleepa tutuksi tämäkin maailma.

Ap.

Vierailija
6/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik on anonyymi viestipalvelu, lataa se kännyysi niin voit turvallisesti jutella tuntemattomien kanssa.

Vierailija
7/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä olisi varmaan helpompaa etsiä seuraa sieltä baarista... vaikka en ihan vielä luovuta.

Ap

Vierailija
8/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kik on anonyymi viestipalvelu, lataa se kännyysi niin voit turvallisesti jutella tuntemattomien kanssa.

Kiitos. :)

Ap

Vierailija
9/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vielä tehdä niin, etten lue kovinkaan näitä viestejä mitä tulee, näihin hukkuu vaikkei ole edes profiilikuvaa tai -viestiä, lähetän itse.

Ap

10/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mullekin viestiä...

Vierailija
11/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äöööö katsotaan, tännekin profiili... :D Vastaatko nopeasti mistä päin olet?

Ap

12/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelärannikolta...

13/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen... 😁

Vierailija
14/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa naiset olla varovaisia feikkiprofiilien kanssa. Tällaiset AP:t ja muut keksityt jutut voivat johtaa vaikka millaisiin ongelmiin.

15/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tein tännekin ja testasin tätäkin, että voiko lähettää yksityisviestiä vauva:ssa, mutta eipä näköjään voi eli voi vain seurata käyttäjää. Pieni pettymys.

16/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa naiset olla varovaisia feikkiprofiilien kanssa. Tällaiset AP:t ja muut keksityt jutut voivat johtaa vaikka millaisiin ongelmiin.

Niin olin ajatellut, että jos jonkun tapaan niin julkisella paikalla ensin ja siitäkin mahdollista lähteä jonnekin jos molemmista tuntuu hyvältä ajatukselta. Tänään taidan vielä tyytyä omaan seuraani, meni niin säätämiseksi. 

Ap 

17/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monilla kokemusta FwB suhteesta, niin että jompikumpi tai molemmat ovat (huonossa) suhteessa, miten on pelannut?

Vierailija
18/18 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Siksi on anonyymit s-postit ja kikit. Ja aina tapaaminen julkisella paikalla.

Turvallisuus ennenkaikkea vaikka panettaakin.