Harry ja Megan. EVVVK!
Kommentit (8)
Miksi avaus aiheesta, jos ei kiinnosta?
Kiitos tiedosta. Minä en tykkää oliiveista.
Tämä! Meinasin jo itse tehdä aloituksen että miksi täällä lätkytetään noista englannin kuninkaalisista ihan älyttömästi? En tajua mikä niissä voi niin paljon kiinostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Meinasin jo itse tehdä aloituksen että miksi täällä lätkytetään noista englannin kuninkaalisista ihan älyttömästi? En tajua mikä niissä voi niin paljon kiinostaa.
Älä osallistu länkytykseen, jos ei kiinnosta. Niin helppoa se on. En minä ainakaan edes avaa ketjuja, joiden aihe ei kiinnosta. Puhumattakaan, että kommentoisin niihin jotain.
Niin, en tiedä Kardasianista mitään enkä ketä on Britny Seats tai pink.
Antaa heidän olla. Otsikoissa vain vilahtelevat 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osallistu länkytykseen, jos ei kiinnosta. Niin helppoa se on. En minä ainakaan edes avaa ketjuja, joiden aihe ei kiinnosta. Puhumattakaan, että kommentoisin niihin jotain.
Tämä on ainoa niitä koskeva keskustelu mihin osallistuin Syynä juuri se etten ymmärrä niitä vähintään kymmeniä keskusteluja joistain englantilaisten kuninkaallisista. Booring!
Ei minua kiinnosta edes Ruotsin kuningashuoneen tapahtumat.
Toki on mielenkiintoista tietää, mitä Kalle tai Madde löysivät Prisman alennuslaareista.
Jos ei kiinnostaisi, ei tekisi avausta aiheesta. Ei mulla muuta.