Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat yllätykset tori kaupoissa?

Vierailija
13.01.2020 |

Mikä on ollut sinulle kamalin yllätys kauppoja tehdessä torilla tai kirpparilla?

Tuli mieleen tehdä tällainen ketju, kun ostin pari viikkoa takaisin torin kautta vaatteita lapselle, myyjä asui kaukana, joten ostin postin kautta. Kun avasin kotona paketin, sieltä lehahti ihan hirveä ummehtunut tupakan ja hien haju. Pesin vaatteet kolmeen kertaan ja käytin hajustettuja aineitakin, mutta se haju ei lähtenyt yhtään mihinkään. Sain tapella hyvän aikaa myyjän kanssa ennenkuin suostui pitkin hampain palauttamaan rahat, sekin tapahtui neljässä erässä, "kun ei oo rahaa". Olin vielä erikseen varmistanut, että ovat siistejä eivätkä haise ja myyjä sanoi että juu on hajuttomia ja siistejä. Sanoi sitten asiasta vääntäessämme, ettei hän ollut huomannut että haisisivat. Eihän sitä tietysti haistakaan, jos tupakoi sisällä.

Mikä on ollut sinulle kamalin yllätys?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin postin kautta torista 122cm paitoja, mutta paketissa oli 92cm paitoja. Myyjä väitti kivenkovaan, että ilmoituksessa luki selvästi 92cm, mutta olin ottanut screenshotin, teen aina niin juuri tällaisten tilanteiden varalta. Ilmoituksessa ja otsikossa luki 122cm paitoja, olivat samat paidat kuin paketissa. Sitten myyjä katosi sanaakaan sanomatta, ilmoitin hänelle tilinumeron ja käskin palauttamaan rahat.

Mitään ei kuulunut viikkoon, laitoin viestin että teen rikosilmoituksen kahden päivän päästä jos rahat eivät ole palautuneet. Parin minuutin päästä tuli selittely viesti, miten oli joutunut sairaalaan ja vaikka mitä. Toistin uhkaukseni, jolloin alkoi vinkua aikaa, kun ei pääse pankkiin maksamaan, ei ole rahaa, hän maksaa ensi kuussa kun saa palkan. Sanoin, että sanon vielä viimeisen kerran että rahat palautuvat kahden päivän sisällä tai teen rikosilmoituksen, minua ei kiinnosta mistä hän ne rahat repii.

Sieltä tuli vielä liuta itkuviestejä, mutten vastannut hänelle enää mitään ja rahat tosiaan palautuivat. 

Vierailija
2/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonoa yllätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä pehmolelu homeessa, mutta huomasin sen siellä jo. Inhottavaa. Vaikea uskoa, etteikö myyjä olisi huomannut sitä.

Vierailija
4/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli kiva yllätys, kun ostamani takin taskusta löytyi 20e.

Vierailija
5/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hyviä kokemuksia. Huonoin ollut sellainen, että myyjä nosti hintaa yhtäkkiä siinä tilanteessa, kun tavattiin. Ilmoituksessa ja viesteissä oli sovittu eri hinta. Harmittaa, että menin niin hämilleni, etten perunut kauppoja hinnannousun vuoksi tai vedonnut aiemmin sovittuun, vaan annoin kiltisti sen mitä pyysi.

Vierailija
6/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa valossa kuvatut valkoiset shortsit, ”hyväkuntoiset”. Todellisuudessa olivat ihan kusenpolttamat eivätkä valkoista nähneetkään. Myyjä ei suostunut palauttamaan mitään, kun huono kunto oli kuulemma ihan mun mielikuvitusta ja olinhan nähnyt kuvankin.

Vierailija
7/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
8/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin toriin annetaan-osastoon valtavasti tavaraa kahvikupeista parisänkyyn.

Huonekaluista ilmoitin mitat, muista en. Kuvasin tavarat niin, että vieressä oli tulitikkuaski. Ilmoitin, että en mittaile enkä postita tai kuljeta, vain nouto.

Alkoi aivan mieletön kysely, esim. mikä on vihreän lautasen halkaisija, mikä on valkoisen maljakon korkeus, voitko lähettää pöytäliinan jos maksan itse postikulut...

Ihmiset olivat närkästyneitä, kun vastasin, että lukekaa ilmoitus uudestaan.

Ei koskaan enää tuota, vien jatkossa suoraan hyötykäyttöasemalle.

Vierailija
10/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla käynyt, en viitsinyt palauttaa ku ei ollut kallis ostos ja myyjä oli jossakin ihan eri paikkakunnalla että olisi joutunut veivaa paketin postiin takaisin...

Sellaista hajunpoistajaa voi ostaa: sonax.

Vierailija
11/11 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin aloittajalla käynyt, en viitsinyt palauttaa ku ei ollut kallis ostos ja myyjä oli jossakin ihan eri paikkakunnalla että olisi joutunut veivaa paketin postiin takaisin...

Sellaista hajunpoistajaa voi ostaa: sonax.

Olin ostanut nuo paidat liki 20e:lla, joten halusin rahat takaisin. Sitä tosissani ihmettelen, miten muka tarvitsee neljään osaan jakaa tuollaisen summan takaisin maksu. 

Minulla oli hajunpoistajaa, sitäkin kokeilin ja suljin vaatteet jopa Wunderbaumin kanssa pussiin, mutta ei auttanut, haju pysyi ja hiljalleen alkoi leviämään muuallekin asuntoon, joten luovutin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän