Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä ahdistelijat eivät ole minkään arvoisia?

Vierailija
13.01.2020 |

Olen sitä mieltä että ahdistelu tekee tekijästään pysyvästi kaikin puolin huonon ja arvottoman ihmisen. Sellaisen, joka ei ole minkäänlaisen rakkauden tai onnellisuuden arvoinen eikä ansaitse mitään hyvää elämäänsä
enää koskaan.
Onko muita jotka ajattelevat samoin? Onneksi nykyään ahdistelu on rikos, joten jos ahdistelijalleen saa oikeudesta tuomion niin sen voi julkaista somessa ja lähettää tekijän työnantajalle, kaikille fb-kavereille, laittaa naapureiden postilaatikoihin jne. jotta kaikki ymmärtävät olla olematta tekemisissä hänen kanssaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. minun mielestäni sinunlaisesi armottomat ja kostonhimoiset ihmiset ovat huonoja ja arvottomia, ei minkään rakkauden tai kunnioituksen arvoisia. Ahdistelu ei pilaa kenenkään täyspäisen ihmisen elämää (ahdisteluhan ei ole sama kuin raiskaus, eli se on kuitenkin aika kevyttä toimintaa, josta kyllä pääsee eroon kun osaa olla jämäkkä). Sen sijaan sinun haaveilemasi toisen maineen mustaaminen kyllä pilaa elämän. Eli olet itse paljon pahempi kuin ahdistelija.

t. Nainen 50+

Vierailija
2/3 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kipeää porukkaa palstalla heti aamutuimaan. Ahdistelua siellä ja ahdistelua täällä, voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova kurinpalautus siitä että esim. tervehtii hississä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi