Kaukosäädettävä vibraattori
Onko kellään kokemusta kaukosäädettävistä vibraattoreista mikä ois paras hintalaatu suhteeltaan??
Baari iltaa jos vietettäis miehen kanssa, ois aika kiihottavaa jos miehellä sitte ois se säädin ja vois vähän kiusata. Jos on kokemusta nii minkä merkkinen ja mistä osit/ostitte
Kommentit (8)
Yllätyksen tarve ois suuri kaikki kokemukset otetaan vastaan
Kiitos pitää laittaa testiin ja tuo buetooth ottaa huomioon :)
On ja kannattaa vähän panostaa laatuun. On kokeiltu useita halpis (parin kympin) leluja. Niistä ei tule kuin kiukku. Nyt on Lelo merkkinen ollut vuoden ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
On ja kannattaa vähän panostaa laatuun. On kokeiltu useita halpis (parin kympin) leluja. Niistä ei tule kuin kiukku. Nyt on Lelo merkkinen ollut vuoden ja olen tyytyväinen.
Täältä olen ostanut: https://antishop.fi/?s=lelo&post_type=product
Vierailija kirjoitti:
Mikä malli sulla on ollu
Kokemusta macig motionin flamingosta ja candysta. Molemmat toimii bluethootilla. Hieman hauskuutta vähensi se että yhteys pätkii lähes koko ajan. Veikkaisin että joku perinteisellä kaukosäätimellä oleva toimisi paremmin. Yhteys katkeili vaikka puhelin oli aivan vieressä.
Ideana aivan loistava laittaa vaikka baariin naiselle. Riittävän kova ääniseen paikkaan eikä kukaan huomaa mitään.