Ootteko laittaneet karjalanpiirakan päälle meetvurstia?
Kommentit (23)
Olen. Se laittaminen ei ollut mitään kovin ihmeellistå mutta voi juku kun pääsi syömään!
Olen. Mutta se suolalohi mmm......
Olen laittanut. Taivas ei pudonnut päähän ja maistuikin hyvältä. Edellä mainittu savukinkku toimii vielä paremmin.
Ja silliä meetwurstin kanssa. Nam.
Hmm ihan mainiota, nam. Maistoin nyt.
Se pilaa karjalanpiirakan. Se päälle laitetaan vain munavoita. Suolaista ja joskus siinä saa olla vaihteluksi vähän persiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Se pilaa karjalanpiirakan. Se päälle laitetaan vain munavoita. Suolaista ja joskus siinä saa olla vaihteluksi vähän persiljaa.
Ensin piti vinkua kaupassa myytävien nimi riisipiirakoiksi niin ei niitä nyt muutkaan karjalanpiirakkasäännöt koske
Vierailija kirjoitti:
Persiljaa jos käyttää karjalanpiirakan päällä joutuu helvettiin.
Ei varmaan kukaan ole kokeillut :DD
Munakasta, kinkkua, juustoa, kurkkua ja tomaattia. Toimii.
Nyt lähtee viimeinen karjalanpiirakka ja viimeiset meetvurstin viipaleet suuhun
Maailman ensimmäinen olet kirjoitti:
Ei varmaan kukaan ole kokeillut :DD
Mulla on saksalainen ystävä joka tosiaan tykkää karjalanpiirakka, silli ja meetwursti yhdistelmästä. Nykyisin tarjoan sitä itsekin. Yllättävän hyvä suolainen iltapala.
Silliä karjalanpiirakan päällä? Hyiiii?? Siis limaista silliä??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä just sitä menkkaveressä uitettua limasilliä.
Vierailija kirjoitti:
Ja silliä meetwurstin kanssa. Nam.
Kokeilkaa vaan. Maistuu hyvältä. Perunapiirakan kanssa ei jostain syystä sovi mutta riisipiirakan kanssa. Ja silli EI saa olla mitään sipulisilliä vaan sitä Abban perinteistä perussilliä. En muista miksi sitä kutsutaan.
Olen ja käyttänyt mikrossa. Myös yllättäen toimii lauantaimakkara kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Yllätyin itsekin, inhoan punaista lihaa mutta meetwursti on nykyisin ainut liha mitä pystyn syömään.
Olen laittanut. On hyvää. Myös savukinkku toimii hyvin.