Viro, Latvia vai Liettua lasten kanssa?
Kokemuksia baltian maista? Mistä pidit eniten ja miksi?
Kommentit (11)
Eiks se ole nuukuuden huippu ottaa omat lapset mukaan?
Ukko37 kirjoitti:
Eiks se ole nuukuuden huippu ottaa omat lapset mukaan?
Omat lapset tosiaan on halvempia kuin ostolapset, joihin liittyy sitäpaitsi monenlaisia eettisiä ongelmia.
Minkä tyyppistä lomaa olette miettineet? Autolla vai lentäen?
Milloin on tarkoitus mennä, tuleeko auto mukaan ja kuinka pitkään olette ajatelleet olla? Millaisista asioista tykkäätte - kaupunki, pikkukaupunki, luontokohteet?
Liettua. Mutta ainoa missä tunnen lastenpaikkoja on Viro ja siinäkin Tallinnan ympäristö. Venbutembumaa Kurtnassa on kuin Puuhamaa, Nömme urheilupuisto. Siellä on hurjat kiipeilypuut ja ulkouima-allas. Muitakin urheilumahdollisuuksia. Rannikkoa itään on rauhallisia lomapaikkoja meren rannalla.
Mutta itse menisin Liettuaan. Tykkään siitä maasta nousta eniten. Latvia on minulle vierain ja se oli aikoinaan myös kallein.
Vierailija kirjoitti:
Milloin on tarkoitus mennä, tuleeko auto mukaan ja kuinka pitkään olette ajatelleet olla? Millaisista asioista tykkäätte - kaupunki, pikkukaupunki, luontokohteet?
Kaupungit ja autolla lähetään.
-ap
Viro on tylsännäköinen maa Tallinnan vanhaa kaupunkia lukuunottamatta. Olen ajanut viron halki ja ollut myös esim. Saarenmaalla, joka ei ole kovinkaan kummoinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Viro on tylsännäköinen maa Tallinnan vanhaa kaupunkia lukuunottamatta. Olen ajanut viron halki ja ollut myös esim. Saarenmaalla, joka ei ole kovinkaan kummoinen paikka.
*Viro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungit ja autolla lähetään.
-ap
Entä kuinka pitkäksi aikaa ja mihin vuodenaikaan?
Itse valikoisin paikkoja, joissa ei ole käyty ennen. Jos autolla menette, menette joka tapauksessa Viron kautta, joten ehkä itse kiertelisin Viroa. Tallinnan lisäksi Tartto voisi olla lasten kanssa kiva, ja vaikka Haapsalu. Ja luontokohteita pääsisi myös katselemaan. Mutta jos aikaa riittää, niin varsinkin kesällä voisi ajaa Latviaan Jurmalaan asti. Riika on noista pääkaupungeista mielestäni tylsin. Itse tykkään eniten Vilnasta, mutta Tallinna on ehkä lasten kanssa kivempi.
Virosta pidän eniten, koska se on minulle tutuin, seuraavaksi eniten pidän Latviasta, esim Jurmala on hieno paikka. Liettuaa tunne vähiten. Mihin aikaan vuodesta olette ajatelleet mennä?